"Pisarka" już w księgarniach!

 Moja najmłodsza, pierwszy tom Trylogii Autorskiej, dziś trafia do księgarń w całej Polsce! To dla mnie potrójna radość: czterdziesta powieść w moim literackim dorobku, najbardziej osobista i wyczekiwana i... (trzecia radość to moja słodka tajemnica ;).

Pierwszym Czytelniczkom podoba się BARDZO. Są poruszone historią Weroniki i Wiktora. Szczególnie podobają mi się dwa określenia: "książka nieodkładalna - nie można jej odłożyć, dopóki nie skończysz czytać" i "książka roku 2019". Cieszę się! Jestem dumna i szczęśliwa!

Również fakt, że "Pisarka" wychodzi jednocześnie w trzech "odsłonach", jako książka tradycyjna, e-book i audiobook również mnie cieszy. Było to nieco karkołomne, ale daliśmy radę. Ja i wszyscy, którzy pracowali nad tą powieścią (za co jestem Im wdzięczna).

Książka będzie bardzo szeroko promowana: w księgarniach, radiu, prasie, internecie i telewizji i bardzo jestem ciekawa, czy w którymś z tych mediów ją wypatrzycie. Dajcie znać!

A na koniec premierowa niespodzianka. Dobrze by było odsłuchać ją przez słuchawki. (Najlepiej po zakończeniu lektury "Pisarki"). Polecam! Jest piękna. Wiele lat czekała ta piosenka na swoją książkę i się doczekała...

Endżoj!