Dobre wieści, plan na najbliższe miesiące etc...

Oto jak pięknie podsumował mnie portal wirtualnywydawca. Top 10 Taniej Książki :) Krótko zwięźle i na temat. "W końcu to Katarzyna Michalak" :):)


"Błękitne Sny" debiutowały w salonach Empiku od razu na 3. miejscu TOP40. To najlepszy start od początku mojej kariery. Szczęśliwa!

tu będzie zdjęcie topki, o ile jakaś dobra dusza mi je przyśle

W ravelo.pl od pierwszego dnia są na 1. miejscu ! Jeszcze bardziej szczęśliwa! :)


Wydawca zlecił już drugi dodruk w ciągu tygodnia, nakład "Błękitków" pobił więc wszelkie rekordy.

"Gwiazdka z nieba" idzie do druku. Premiera 8 listopada. Cieszę się, fajna wyszła mi ta powieść. Bohaterowie trochę namieszali i do końca nie dali się poskromić, ale za to przecież moje książki lubicie. Za charakternych bohaterów!


Aha, mam jeszcze jedną wiadomość związaną ze świąteczną opowieścią: nie zmieściłam całej historii w jednym tomie i będę pisała drugi na luty 2018. Tytuł już jest, okładka też (bo projektowałam całą serię), myślę, że będziecie happy. :)

Oto więc plan na najbliższe miesiące:

8 listopada 2017 "Gwiazdka z nieba"
luty 2018 "Promyk słońca"
maj 2018 - ha, tu Was zaskoczę, 10 lat temu, w maju 2008 debiutowałam jako pisarka, więc tę okrągłą rocznicę chcę uczcić powieścią specjalną. Mam już pewien pomysł, ale jeszcze nad nim myślę. Może będzie jakieś głosowanie? Albo zgadywanka? :)

Dobra, teraz muszę odpocząć po "najmłodszej"...

Do zobaczenia, dziewczęta!
:*