wtorek, 18 lipca 2017

Wakacje, wakacje!

W Polsce środek lata, w Australii środek zimy. :)

Nie denerwujcie się zawieszeniem strony fanpejdżowej, Ania Koordynatorka zasługuje na odpoczynek od internetów i Wy również. Na plażę, dziewczęta! W góry, do lasu, na działeczkę, do parku! :)

Ja - jako że wakacje będę miała w zimie - wracam do pracy, trzeba przygotować "Błękitne Sny" na premierę (28 sierpnia, przypominam) i powoli na serio zagłębiać się w nową opowieść.

Życzę więc Wam wakacyjnie pięknej pogody i odpoczynku, a skoro już tu jesteście, podpowiedzcie, która okładka "Gwiazdki z nieba" podoba się bardziej? Z koszyczkiem, czy bez koszyczka? Bo mam dylemat... :)



19 komentarzy:

  1. Obie okładki są bardzo ładne, ale wybieram tę bez koszyczka.:)
    Na " Błękitne sny" czekam z ogromnym podekscytowaniem:)
    Pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bez koszyczka. Koszyczek jakoś zakłóca mi ogólną kompozycję.
    Życzę lekkiego pióra, odpoczynku i wszelkiej radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja stawiam na tą z koszyczkiem :) dodaje on takiego ciepła całej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  4. bez koszyczka taka bardziej zimowo-świąteczna jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardziej podoba bez koszyczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie bez koszyczka :) jakoś mi tam nie pasuje. Na grzyby się bardziej przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ta bez koszyczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Kasiu co się stało z fanpage na facebooku? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez koszyczka bardziej zimowa, koszyczek jest taki jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez koszyczka, wtedy okładka jest taka biała, a ta dziewczynka kojarzy się z małym aniołkiem w chmurkach :) Koszyczek psuje ten świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez koszyczka a jesli chodzi o Fb troszke sie wystraszylam ze nie moge tam wejsc ale na szczescie zajrzalam tutaj i teraz juz wiem o co chodzi,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie bez koszyczka. A na "Błękitne sny" już nie mogę się doczekać. Piękny prezent na moje urodziny 😚

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za informację czekam na stronę na facebooku.Brak jej mi bardzo.Okladka sliczna ale bez koszyczka.Milego odpoczynku. Pozdrawiam serdecznie.🌻

    OdpowiedzUsuń