piątek, 7 lipca 2017

"Błękitne Sny" i świąteczna niespodzianka!


Skończyłam "Błękitne Sny"! Z czego bardzo się cieszę, bo termin był napięty, ja trochę chorowałam, a jak się choruje, to ciężko pracować twórczo. Ale skończyłam. Planowana premiera: 28 sierpnia.
"Leśna Polana" jest Waszym nr 1 jak to wynika z ankiety obok, "Czerwień Jarzębin" chwyciła Was za serca, mam nadzieję, że "Błękitne Sny" będą ukoronowaniem trylogii.

Pierwsze redakcyjne recenzje? Proszę bardzo:

Pani Kasiu,
zafundowała mi Pani ekscytujący wieczór i piękny, wzruszający poranek. Przepadłam na kilka cudownych godzin. Mistrzowsko wyprowadza Pani czytelnika ze świata pełnego grozy, mroku i traumatycznych wydarzeń do krainy dobrych emocji, zaufania i miłości. Po przeczytaniu Błękitnych snów zrobiło mi się ciepło na sercu. Ta książka daje nadzieję i siłę, żeby walczyć o siebie i swoich bliskich. 

I jeszcze jedna:

To najcieplejsza, najbardziej "otulająca" dobrymi emocjami część Leśnej Trylogii. Czasami nawet między wierszami można wyczuć emocje miłości! Nawet jeżeli para bohaterów się sprzecza (co naturalne w życiu) to czuć zrozumienie, dobre chęci i wzajemną miłość. Nie mam pojęcia, jak Pani to robi, ale rozwój wydarzeń, mimo że wciąż dynamiczny, to dawał mi spokój podczas czytania. Czułam, że bohaterowie zasługują na szanse od życia. Że pomimo wszystko zapanuje dobro.
Wszystkie wątki złożyły się z zgrabną całość. Nawet poruszając trudne tematy w tej części zawsze otaczałaś bohaterów nadzieją. Piękne to było. 
Czujecie się zachęcone? :)

To teraz ważna wiadomość: w Empiku książka będzie dostępna w limitowanej edycji z dodatkowym rozdziałem "Listy z Leśnej Polany". Uwaga: limitowana, to znaczy nakład będzie ograniczony. Uprzedzam już teraz, żebyście mogły kupić tę właśnie edycję, gdy tylko się ukaże! Oto okładka wydania specjalnego:


Na koniec zdradzam, cóż to za niespodziankę przygotowuję na Święta Bożego Narodzenia (tak, tak, już myślę o Świętach, przynajmniej jeśli chodzi o plany wydawnicze). 
Otóż... "Gwiazdka z nieba"!
Bardzo ciepła, serdeczna opowieść, której bohaterem będzie młody mężczyzna po przejściach i dziewczynka.
Już zaczęłam tę powieść pisać! Oto kilka pierwszych zdań no i okładeczka. Nie wiem, jak Wam, mi bardzo, ale to bardzo się podoba... :)
 
Będziecie czekać na "Gwiazdkę z nieba"? 
Mam nadzieję, że tak. :))
Wracam do pisania. 
:* :* :*
Wasza Kejt

12 komentarzy:

  1. Czekam na Błękitne sny z ogromną ciekawością całą w emocjach. Gwiazdka z nieba bardzo mnie zachęciła zarówno okładką jak i obiecującym opisem i jak każdą Pani książkę,tę również bardzo chce przeczytać.:)
    Pozdrawiam cieplutko zaliczając serdecznosci.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Gwiazdkę i na Błękitne Sny... i doczekać się nie mogę... Po prostu ta trylogia mnie na łopatki rozkłada - a tu jeszcze tyle czekania...
    Jestem ogromnie ciekawa co też w tym tomie 3 będzie... :)
    pozdrófki z Krakowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na kolejną część. Poprzednia była rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gwiazdkę z nieba" też na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu dwóch pierwszych pozycji nie mogłabym sobie darować nie przeczytania "Błękitnych snów" Muszę dowiedzieć się jak skończy się historia trzech przyjaciółek i braci. A Gwiazdkowa propozycja już nęci, choć to dopiero lato. Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam cały czas na zakończenie losów braci Prado. Następną książkę też kupię, a przeczyta ją kolejne kilka pań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytaniu w tytule posta "świąteczna niespodzianka",byłam przekonana, że coś się Pani musiało pomylić. :D Nie spodziewałam się planów tak daleko wybiegających w przyszłość :D Już się nie mogę doczekać zarówno "Gwiazdki z nieba", jak i poznania dalszych losów Gabrysi i braci Prado, bo póki co jestem po lekturze pierwszego tomu, był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj edycja limitowana z listami, super, mam nadzieje,ze uda mi się ją dostać;))) a "gwiazdka z nieba" rozplynelam się jak zobaczyłam okladke, to bezie mój najwspanialszy prezent na swiateczny czas;)))rewelacja, taka niespodzianka,az milo zrobilo się na sercu:)ps.napisalam jeszcze pani 2 długie komentarze, bo nie zmiescilo się w jednym odnośnie hejtu... pozdrawiam i przytulam cieplo;)))wszystkiego dobrego Pani Kasiu;) uwielbiam pani blog,choc nie zaglądam tu często,ale jak już jestem nadrabiam zaleglosci i czytam wszystkie zaległe posty;)))karina wierna i oddana czytelniczka pani powieści;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na obie książki, zresztą nie tylko ja, ale Mama i koleżanka ze swoją Mamą również :) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na "Błękitne sny", aby bez reszty zatopić się w lekturze całej trylogii. Po czytaniu na raty trylogii kwiatowej stwierdziłam, że będę ćwiczyć silną wolę, bo musiałam długo czekać na kolejne tomy. "Gwiazdkę z nieba" przeczytam obowiązkowo, jak i wszystkie pozostałe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również przebieram nóżkami i doczekać się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Kasiu dlaczegon ie widzę Pani strony na FB? co się stało?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń