czwartek, 25 maja 2017

Polscy pisarze rządzą!


Gratuluję koleżankom i kolegom w Top5, jesteśmy mocni, zagraniczna konkurencja nam nie podskoczy. :))

Naprawdę się nie spodziewałam, że po pierwszym dniu sprzedaży "Czerwień Jarzębin" zajmie od razu pierwsze miejsce. Dziękuję Czytelniczkom, dziękuję Wydawcy i portalowi Ravelo.pl

A tak było jeszcze w zeszłym tygodniu, dopóki Matrasowi nakład Jarzębinek się nie wyczerpał. :):) Dziękuję matras.pl i empik.com.


Ps. Jestem szczęśliwa. Naprawdę jestem!


4 komentarze:

  1. Gratuluje :) są powody do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Właśnie wczoraj odebrałam zamówioną książkę "Czerwień jarzębin" z księgarni "Świat książki"

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Ja chyba przyzwyczaiłam się już do takiego stanu rzeczy. :) Ale owo przyzwyczajenie w żaden sposób nie umniejsza mojej ogromnej radości.😉Sama właśnie zaczynam lekturę " Czerwieni Jarzębin".:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Kasiu!Jednym tchem przeczytałam obydwie części i co teraz ...Kiedy ciąg dalszy? Życzę Pani twórczego zapału i ludzkiej życzliwości. To moje dzieci (wielbiciele Ferinu), zwróciły moją uwagę na Pani twórczość. I bardzo z tego się cieszę. Pozdrawiam serdecznie!
    Urszula

    OdpowiedzUsuń