piątek, 6 maja 2016

Dawno nie było tu ankiety...

... a Wy lubicie (przynajmniej kiedyś lubiłyście) wypełniać moje blogowe ankiety.
Może wrócimy do tradycji?
:)
Zaczniemy od pytania, które zadałam Wam lata temu, chyba jeszcze na zielonej stronie, a może gdy ten blog właśnie powstał? Kim jesteś, moja Czytelniczko?
To co, Dziewczęta, powypełniacie pracowicie (i oczywiście całkiem anonimowo) te małe kwadraciki po prawej stronie?

A tutaj, żebyście wiedziały, że traktuję Was serio i nic nie kasuję, oto Wasze postanowienia noworoczne sprzed lat. Ciekawe, czy coś z nich się Wam spełniło... :))


11 komentarzy:

  1. Odpowiedziałam na ankietkę i bardzo mi się ona podoba! Oczywiście jestem jak najbardziej za takimi ankietami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem żoną, matką dwóch wspaniałych chłopców. Przede wszystkim jestem hodowca rasowych swinek morskich, to moja odskocznia o pasja ;) P.S. wczoraj skończyłam Zemste.... Jest Boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taka ankieta :) tylko nie zawsze odpowiedzi mi w 100% pasowały, dlatego dodam tutaj:
    Żoną nie jestem, tylko partnerką, bo ślub nam niepotrzebny. Prowadzę dom i razem z partnerem firmę. Z tym czasem to różnie bywa, da się i przy dwójce dzieci wygospodarować go trochę dla siebie, ale doba zazwyczaj jest za krótka. Książka minimum jedna tygodniowo, ale raczej 2-3 w tygodniu.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udział w ankiecie wzięłam, i określiłam się kim jestem :) A w jednym zdaniu, nie anonimowo, jestem molikiem książkowym, który jest na etapie szukania pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany :) Jestem za takimi ankietami :)
    Pozdrawiam czytając "W imię miłości" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzecznie zagłosowałam. Pozdrawiam. Właśnie jestem w trakcie czytania Pani książek z serii "Sklepik z niespodzianką"

    OdpowiedzUsuń