środa, 18 listopada 2015

Niespodzianka pod choinkę...

... i to nie ostatnia. :)
To było chyba przy premierze "Ogrodu Kamili" - razem z Czytelniczkami wymarzyłam sobie pościel książkową, taką jak prawdziwa powieść, z okładką z jednej strony i tekstem z drugiej. Wtedy się nie udało, ale nie poddałam się i dotąd prosiłam Wydawcę, aż w końcu... na te święta... dla mnie i dla Was... Pościel Sekretnikowa! W bardzo limitowanej ilości (10 szt dla Was, jedna dla mnie), w sklepie internetowym, ale jeszcze nie wiem gdzie (jak będę wiedziała, podam link), a na razie tutaj, na stronie, zwizualizowana. Dopilnowałam nawet, by był numer strony tam, gdzie jest tekst! :D

Piękna, prawda? :)
I super na prezent pod choinkę. :)
Sama zakupię kilka komplecików dla mojej rodzinki i przyjaciół. :)


 

11 komentarzy:

  1. Wooow, po prostu rewelacja!:) Szkoda tylko, że tak mały ,,nakład" będzie :P No, i cena mnie ciekawi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże dam się za nią pokroić:) Oddam duszę diabłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Katarzyno. Czytam właśnie Pani książkę, na która rzucił am się zaraz po przeczytaniu W Imię milości, a mianowicie Dla Ciebie Wszystko. Chciałabym podziękować za tak piękna opowieść i słowa, które ranią od środka. Siedemnastoletnia czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu prze...pię....kno...ści .

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna, bezwzględnie muszę muszę ją mieć. :)))

    OdpowiedzUsuń