czwartek, 27 sierpnia 2015

Jagodnoje lieto :)

Już niedługo Rosjanki dostaną do rąk "Lato w Jagódce", a nieco później "Powrót do Poziomki".
Coś mi się wydaje, że się w Rosji spodobałam... :) 
A jak nam podoba się okładka do Jagodnowego Lieta?
Mi - bardziej, niż okładka do Poziomki, to na pewno...

PS. Pochwalę się Wam jeszcze, że jak Poziomka musiała bronić się sama, tak nad Jagódką objął patronat rosyjski Cosmopolitan i jeszcze dwa duże czasopisma kobiece. Jest dobrze! :) 


A tu dla przypomnienia "Rok w Poziomce"


9 komentarzy:

  1. Motyl na podkowie bardziej do mnie przemawia, znaczy zaczynają kumać jakie okładki trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka "Lata w Jagódce" dużo lepsza- podkowa pasuje do treści :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję po raz n-ty, Pani Kasiu! :)
    Okładka jest bardzo ładna, dużo bardziej adekwatna do treści, niż ta poprzednia - rosyjskiej poziomki.
    Na prawdę się cieszę, że te niezwykłe kobiety, Rosjanki, wiedzą co to dobra literatura i czytają Panią ;)
    Na razie tylko w Rosji (jeśli chodzi o inne kraje) okazały sie książki Kejt Em?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem okładka dużo lepsza.Jestem szczęśliwa Pani sukcesem i dumna ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba ta nowa okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Lato w Jagódce" zdecydowanie ładniejsza okładka. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, gratulacje! I jak właśnie wygląda sytuacja z innymi krajami słowiańskimi? Czechy, Słowacja czy coś się dzieje w tej kwestii?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno "Rok w poziomce": przebije dzieła Dostojewskiego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń