wtorek, 16 czerwca 2015

Uwaga, dobre książki!

Chciałam zacząć ten wpis "Ostatnio czytałam..." ale tak długo w ogóle nic tutaj nie pisałam, że jestem Wam winna parę słów wyjaśnienia.
Otóż... nie wiem, czy to doba jest krótsza - mimo że dni dłuższe - czy ja stałam się jakaś powolniejsza, jednym słowem: nie wyrabiam.
Mam tyle zajęć dodatkowych, których dotychczas nie miałam, tyle spraw do załatwienia, tyle biegania ze spotkania na spotkanie, z urzędu do urzędu, że gdy w końcu docieram do domu - a dojazd, od kiedy torów trwa dwukrotnie dłużej - jestem tak nieżywa, że padam i zasypiam.

Teraz, oprócz innych spraw niecierpiących zwłoki, przygotowuję sesję okładkową do "Miasta Walecznych" (pokażę Wam zdjęcia z niej, myślę, że będą się Wam podobać). Wczoraj byłam na ważnym spotkaniu, którego efekty też Wam tu zaprezentuję.
Dzieje się.
I to coraz więcej.
Wybaczycie mi więc nieobecności, prawda?

Ponieważ dużo podróżuję, więcej czytam. A ponieważ ciągnie mnie do książek typu "Życie po życiu" kupiłam i dostałam dwie niesamowite pozycje z tej właśnie tematyki.

Pierwsza to bardzo wzruszająca i dająca wiele otuchy...

A druga to absolutnie niezwykłe świadectwo samouzdrowienia. Po prostu niesamowite.
Obie bardzo serdecznie polecam (fantastyczne jest to, że czyta się je jednym tchem, niczym fascynującą powieść), a przy okazji polecania przypominam książkę, która po prostu mną wstrząsnęła:


Tę książkę, podobnie jak dwie poprzednie, po prostu trzeba przeczytać. Bardzo szeroko otwiera oczy na pewne działania, a przy okazji może uratować czyjeś życie.

Czytałyście którąś z powyższych pozycji? Macie zamiar przeczytać?
A tak w ogóle: co teraz czytacie?
Bardzo jestem ciekawa... :)))


17 komentarzy:

  1. Nad ranem skończyłam "Inną bajkę" K. Bulicz-Kasprzak, więc dziś pewnie nic, bo trzeba się zregenerować (-: W kolejce dwie powieści S. Jio: "Dom na jeziorze" i "Dom na plaży" (-: Też ostatnio nie wyrabiam i czekam wakacji (-: Pozdrawiam serdecznie (-:

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też chyba doba się skurczyła, taki czas.
    Ale fajnie, że się dzieje :) Tych ksiażek nie czytałam, ale w tej tematyce drugiej strony jakiś czas temu coś czytałam
    pozdrawiam i życzę pomyślnego załatwiania spraw

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się czytać ile tylko się da. W drodze z pracy do domu w pociągu zawsze znajdę chwilkę na lekturę, więc czytam książki, które dostałam od koleżanek z pracy na urodziny, czyli Sylvia Day serię o Crossie. Jestem na drugim tomie z czterech, jak mam czas to pochłaniam kolejne stronice w domu, a ponieważ zajęć mnóstwo, bo to i siłownia (trzeba w końcu wziąć się za siebie i doprowadzić do stanu używalności publicznej ;)), jakieś gotowanie po drodze, żeby w pracy nie paść z głodu, mąż, pies i tak w kółko. Jednak jestem takim typem, że na przeczytanie dobrej książki zawsze wygospodaruję troszkę czasu. Ostatnio zagłębiałam się szczególnie w książki Pani autorstwa Pani Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że niedługo przestanie ten czas tak gonić, bo bycie zabieganym non stop męczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie "pochłaniam" - bo nie można nazwać tego czytaniem, Kroniki Ferinu.Obecnie skończyłam 4 tom który czytanie zajął mi półtora dnia (w wolnych chwilach oczywiście) Byłam pewna że czytanie Ferinu zajmie mi miesiąc a uwinęłam się w tydzień :) Niezwykle się ciesze że pani piszę na bieżąco książki i liczę że dobra passa się nie skończy. Pozdrawiam, wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentowanych przez Panią książek nie czytałam,ale już zapisałam na listę "chcę przeczytać":) Osobiście polecam książkę "Urodzeni,by żyć".Ostatnio czytałam również dwie bardzo ciekawe książki: "Nie zabierajcie mi dziecka" Cathy Glass oraz "Mała czarownica nominowana do oscara".Obecnie czytam książkę "Śmieć" Andy Mulligen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli lubi Pani takie książki, serdecznie polecam "Niebo istnieje... Naprawdę!" - bardzo poruszająca. Aktualnie czytam "Zachcianek" na przemian ze "Stokrotkami w śniegu" Richarda Paula Evansa :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Niebo istnieje...", bo jestem zafascynowana tematem Tamtej Strony :))

      Usuń
  8. Hmmm... co teraz czytam? :) Poczekajkę po raz drugi, po to żeby sobie przypomnieć to i owo, i móc sięgnąć po niedawno nabyty Zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale może kiedyś przeczytam. A obecnie czytam "Sklepik z Niespodzianką. Adela". ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz? Cofam się do dawnych czasów pana Aleksandra Dumasa i biorę się za Hrabiego Monte Christo. Rodzice zagrozili, że jeżeli nie przeczytam tej klasyki, to pani książki również pozostaną niespełnionym marzeniem. Ale i tak chętnie cofnę się do tamtych czasów ;-)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pozycje, muszę zanotować i kiedyś przeczytać :) Obecnie czytam ,,Gottland" - M.Szczygieł. Wyjazd do Czech mnie tak zainspirował, więc chcę poznać ich kulturę, historię :) Poprzednio czytałam ,,Preformens" - K. Wilczynska, bo uważam, że Polki na prawdę POTRAFIĄ pisać!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwóch pierwszych pozycji nie znam, ale co do trzeciej zgadzam się w 100%. "Ukryte terapie" po prostu trzeba przeczytać !
    A aktualnie czytam bardzo wzruszającą książkę "Nie oddam dzieci" niejakiej Katarzyny Michalak, może znasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie czytam książkę Miasto 44,pózniej zabiorę się za ostatnią część trylogii o rodzinie Casteel - Virgini C.Andrews. Polecam. Ogólnie lubię czytać, ale Pani książki bardzo mi się podobają, przed Miastem 44 czytałam Nie oddam dzieci - piękna

    OdpowiedzUsuń


  14. Ja w księgarni www.fraktalla.com oferuję dodatkowe bezpłatne fragmenty audiobooków w języku niemieckim, francuskim i angielskim.

    OdpowiedzUsuń