piątek, 19 czerwca 2015

Co łączy mnie i Marlenę de Blasi?...

Łączy nas okładka najnowszej książki tej Autorki :))
Jakiś czas temu zostałam poproszona o napisania kilka słów polecających "Wieczory w Umbrii", co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło: Marelna de Blasi jest autorką międzynarodowych bestsellerów, a ja? Dopiero będę :))
Poza tym naprawdę lubię książki tej Autorki, są pełne uroku, ciepła, czyta się je i natychmiast chciałoby się przenieść w miejsca, które opisuje, poznać ludzi, których ona spotkała i koniecznie wypróbować potraw, na które przepisy znajdziemy w jej książkach!
Dlatego tak miło mi się zrobiło, że to właśnie ja mam polecić "Wieczory w Umbrii" polskim czytelniczkom, a jeszcze milej, gdy... dostałam tę książkę od samej Autorki ze wspaniałą dedykacją.
Dziękuję!

7 komentarzy:

  1. Przemiła dedykacja i jaki zaszczyt :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gratulacje. Takie piękne słowa. Jak pani poleca to przeczytam jak najszybciej ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzuciła mi się w oczy podczas ostatniej "rutynowej" wizyty w matrasie i w pierwszym odruchu zastanawiałam się kto kogo poleca :D Gratuluję Pani Kasiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację i piękna dedykacja. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) To musiało być dla Pani niezwykle miłe uczucie. Na pewno przeczytam tę książkę, uwielbiam Italie. - całą, bez wyjątku, każdy region ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale! Muszę się rozejrzeć niebawem za ta ksiażką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Wczoraj zakupiłam tę pozycję p. de Blasi. Już nie mogę się doczekać lektury.

    OdpowiedzUsuń