piątek, 2 stycznia 2015

Plan wydawniczy na rok 2015

Dopytujecie o to, jakie książki, w jakiej kolejności i w jakich miesiącach ukażą się w przyszłym roku.
Nie mam dla Was dobrych wiadomości, bo... nie wiem. Znam datę premiery "Pani Ferrinu" (która - byłam pewna - miała ukazać się w styczniu, a wyjdzie w lutym), ale co dalej? Mogę powiedzieć tylko w przybliżeniu. Również dlatego, że sama nie jestem do końca zdecydowana co i kiedy chcę pisać, a więc co i kiedy chcę wydać. To chyba pierwszy taki przypadek od początku mojej kariery, no nie? Ale zaczęłam eksplorować zupełnie nowe obszary twórcze i to mnie na razie pochłania.

Oto więc orientacyjny plan wydawniczy na rok 2015:

11 lutego 2015 ostatni tom Kronik Ferrinu "Pani Ferrinu"


Marzec - III tom serii z czarnym kotem "Nie oddam dzieci!"
Maj - coś
Czerwiec - I tom nowej serii "Spełnienia marzeń!"


Sierpień - VII tom serii owocowej "Domek na Czereśniowej"
Listopad  - coś

Eeee.... jakiś mało precyzyjny wyszedł mi ten plan. :)))
Na co najbardziej czekacie? Podejrzewam, że na listopadowe coś. ;D

47 komentarzy:

  1. Czy odpowiedź: czekam na wszystko liczy się? :)
    W zasadzie mam już wszystkie Pani książki z wyjątkiem serii o Ferrinie, ale i ona powoli się skompletuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Kochana jesteś z "czekam na wszystko". Liczy się.

      Usuń
  2. Spełnienia marzeń, brzmi ciekawie :)"Sto lat" nie miałam pani książki w rękach, stęskniłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo tych książek jak na jeden rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo? Dla mnie stanowczo za mało, ale wiem Kasia musi żyć nie tylko pisać

      Usuń
  4. Ja na Nie oddam dzieci i ns nową serię pozdrawism

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pani Ferrinu" już w lutym :) nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu, dla mnie obojętnie co, byle coś co wyszło z pod pani rąk, a właściwie palców ;) Uwielbiam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń faktycznie brzmi intrygująco, ale też Domek na Czereśniowej mocno do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezu, teraz dopiero widzę, jakie mam zaległości w kompletowaniu i czytaniu Pani książek :)

    Czekam najbardziej na nową serię i pozycję "Spełnienia marzeń" - do tego czasu seria z czarnym kotem będzie skompletowana i przeczytana. Seria z tulipanem także :)

    Nie mogę się przemóc i wziąć za Ferrin, ale wszystko przede mną :)

    A Domek na Czereśniowej będzie związany konkretnie z którąś pozycją z serii owocowej?

    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny twórczej na cały 2015 rok i kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na Panią Ferrinu !!! i ciekawi mnie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej czekam na III tom serii z czarnym kotem "Nie oddam dzieci!"

    OdpowiedzUsuń
  11. cokolwiek, kocham Pani ksiažki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiadam, moje miłe, bo pytań o "Amelię" jest dużo - nie mam pojęcia, kiedy się ukaże. Są z nią kłopoty pisarsko-wydawnicze. Może będzie "tym czymś" listopadowym, ale nie obiecuję.
    Co do "cosiów" - mam kilka pomysłów, ale nie chcę jeszcze precyzować, więc niech na razie pozostaną "cosiami".
    Ciekawe czy zgadniecie, na co ja najbardziej czekam ;)
    Dziękuję za przemiłe komentarze i życzenia!
    Bożonarodzeniowo jeszcze sobie pożyczymy w Wigilię, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Pani najbardziej czeka na ostatni tom Kronik Ferrinu (-; Ja z kolei na wszystko, poza Ferrinem. Fantastyka to nie moje klimaty. Pozdrawiam serdecznie (-:

      Usuń
  13. "Domek na Czereśniowej i 'Spełnienia marzeń" najbardziej mnie nęcą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Kasiu najbardziej czekam na "nie oddam dzieci", seria z czarnym kotem jest wyjątkowa :) Ciekawi mnie czy jest szansą, że pojawia się dalsze losy bohaterek serii kwiatowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na WSZYSTKO!!! :) Jejku, nie wiedziałam, że będzie kolejny tom z serii owocowej, jak cudownie!!! :* Tak się cieszę :* Kocham Panią <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A może poza Ferrinem jakieś fantasy ^^' Odnoszę wrażenie, że fantastyka ostatnio jest spychana na dalszy plan ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spychana na dalszy plan? To nie u mnie. Dla mnie Kroniki na zawsze pozostaną nr 1. Ale nowego fantasy w planach nie mam.

      Usuń
  17. Ferrin nadal mnie nie przekonał, więc oprócz fascynacji fantastyką czekam na wszystko! Super że będzie kolejny tom owocowej! :)
    "Nie oddam dzieci" już brzmi łzawo a co dopiero treść jak mniemam...
    Cosie tajemnicze kuszą a nowa seria z urokliwą panną młodą intryguje :)

    CZEKAM!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na co będę czekać? Na wszystko prócz kolejnego tomu Ferrinu - bo jeszcze nie czytałam I tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzec uwielbiam serię z czarnym kotem

    OdpowiedzUsuń
  20. Poza Ferrinem na wszystko Najbardziej seria owocowa Uwielbiam czereśnie zaraz po poziomkach Cosie także brzmią zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie czekam na "cosie" ;) i na serię z Czarnym Kotem :) Aaaaaa na wszystko czekam co Kasia wyda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam tezna czeresnie bo od Roku w Poziomce zaczynałam przygodę z Pani książkami,ktora trwa do dziś i seria owocowa jest moja the best zycze niepo#planow

    OdpowiedzUsuń
  23. a kiedy będzie kolejna książka z serii z czarnym tulipanem?, czekam z niecierpliwością i cała masa moich znajomych również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KIEDY MOŻNA LICZYĆ NA KOLEJNĄ CZĘŚĆ?

      Usuń
    2. Nie ma serii z czarnym tulipanem. Jest seria z czarnym kotem i kolejna część będzie w przyszłym roku i seria z tulipanem, której kontynuować nie będę.

      Usuń
  24. Dopiero co przeczytałam wszystkie Pani książki (oprócz Ferrinu, bo to nie moje klimaty) i zastanawiałam się co ja będę czytać, a tu taka miła niespodzianka :D Czekam z niecierpliwością na wszystkie 'cosie' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zobaczyłam, że w Dzień Dobry TVN będzie Kasia!!! :D Czekam z niecierpliwością!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, kochana jesteś! Ja byłam tak strasznie zestresowana, że nie nagrałam, ale na szczęście jest już link do reportażu. :))

      Usuń
    2. Jakby co to mogę podesłać na CD :D

      Usuń
  26. Właśnie oglądam Panią w Dzień Dobry TVN. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Kasiu a może ukaże się box z wszystkimi częściami Kronik Ferrinu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od Wydawcy, nie ode mnie i pewnie weźmie taki pomysł pod uwagę na święta w przyszłym roku. Na pewno dam znać, gdyby miał ukazać się cały piękny zestaw Kronik. :)

      Usuń
  28. To czekanie jest straszne. Wlasnie zamowilam ostatnie trzy Pani ksiazki ktorych jeszcze nie czytalam i sama nie wiem jak przezyje tak dlugie odstepy wydawnicze. Duzo latwiej bylo mi pare miesiecy temu gdy dopiero odkrylam Pani ksiazki. Wtedy moglam zamawiac-czytac , zamawiac-czytac...Oj ciezki to bedzie rok

    OdpowiedzUsuń
  29. A może jakieś audiobooki z kronikami Ferrinu? Z jakimś interesującym drapiącym niskim kobiecym głosem?

    OdpowiedzUsuń