niedziela, 14 grudnia 2014

Mój vlog cz. V, czyli święta, święta i... quiz sukienkowy :)

Dawno nie było tutaj vlogowego filmiku, więc bardzo proszę. W nieco lepszej jakości możecie go obejrzeć TUTAJ :)
Pipinia, życzenia świąteczne i quiz sukienkowy w jednym.
Życzenia jeszcze raz Wam złożę w Wigilię, a dziś pytam: kreacja czarno-złota, czy czerwono-czarna?
Wydaje mi się, że lepsza będzie........

Endżoj!

PS. Strasznie żółte to nagranie wyszło, ale nie wiem dlaczego. Nic nie kombinowałam przy kolorach, żółtaczki nie mam... Dziwna sprawa...


22 komentarze:

  1. Sukienka czerwona moim zdaniem do pani bardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie kreacje ladne wiec może po prostu... wygodniejsza? Podziwiam za swieczki ja nawet na kolede zapominam zapalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczekałam się kolejnego vloga :)) Dobrze Cię widzieć uśmiechniętą. Co do sukienki to moim zdaniem czerwona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak święta to zdecydowanie kolory czarne i czerwone a złoto to raczej na Sylwestra :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Kasiu, piękne życzenia :-)
    Dziękuję i ja też życzę Pani , by te święta były piękniejsze i radośniejsze od wszystkich poprzednich.
    A jeśli chodzi o sukienkę,to bardziej podobała mi się Pani w tej czerwonej-radośniej i młodziej :-)
    W czarnej bardzo poważnie i trochę "blado"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocinka coraz piękniejsza. Mi bardziej się podoba kreacja czerwono - czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona podkreśla to, co powinna i jednocześnie jest bardzo elegancka. Ale Pani drobniutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. MOim zdaniem zdecydowanie ta czerwono -czarna (choć sama nie przepadam za czerwonym kolorem). Ta sukienka pięknie podkreśla urodę i tę filigranową postać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za kreacja czerwoną :)
    Wesołych Świąt :)
    A kotek jak ładnie się przy końcu na nas patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociaczek jak marzenie! :)
    Jak dla mnie kreacja czarno-złota. Taka elegancka, telewizyjna! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie czerwona, pięknie Pani w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu czerwona tylko bez tasiemki - bo ta skraca Ci szyję. Dziękuję za życzenia.
    A Tobie życzę zdrowia! dużej sprzedaży, żeby regularnie móc dogrzewać kości na którejś z ciepłych wysp :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. W czerwonej kreacji wygląda Pani jak kotek :), zdecydowanie lepiej też do Pani pasuje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie czarno-srebrna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie czerwona sukienka! :)
    A Pipi jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwspanialsze zyczenia Świąteczne:) Ja również życzę tego samego i spelnienia marzen :) Szczesliwych Świat:)
    a Co do kreacji to trudno zdecydowac;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza byłaby ta stylizacja z "Pani Domu" -"Wzorowa Pani domu"i fryzura też.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie lubie swiat mam zle skojarzenia w ciągu kilku lat w swieta zmarla moja babcia potem tata i były trudności z uzyskaniem pomocy medycznej wiec swiat i długich weekendow po prostu się boje :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, czy mój wcześniejszy komentarz się pojawi bo coś mi strona wygasła...
    Kasiu, w czerwieni Ci najlepiej:) tylko tak jak napisała madziula, bez tasiemki bo właśnie skraca szyję.
    Ja kocham święta i całą ich otoczkę a że w tym roku święta mamy wyjątkowe to już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kreacja nr 1 byłą cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasieńko! cudowna czerwona sukienka w której wyglądasz zjawiskowo! :) Spódniczka z pierwszej wersji jest wspaniała, tylko dodałabym do niej inną górę, najlepiej z półokrągłym dekoltem (coś jak przy sukience nr 2) taka moja sugestia ;)
    W drugiej nic bym nie zmieniała, bo wyglądasz cudownie ech i ta czerwień :D
    Mieszkanka Poziomki kochana :D i te poważne oczka przy składaniu życzeń :) My też ci dziękujemy, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń