środa, 22 października 2014

Już jutro! Dwie wspaniałe premiery! A dziś ogłoszenie wyników Konkursu Recenzjowego :)


Mam dobrą wiadomość dla wszystkich tych, co odwiedzą w najbliższych dniach Targi Książki w Krakowie. Już jutro (od jutra do niedzieli) będzie można kupić "Przystań Julii" na stoisku Wydawnictwa Znak! Książka podobno wygląda ślicznie - piszę podobno, bo ja jej jeszcze nie mam :(. Reszta Polski (w tym autorka) dostanie zamówione książki pewnie w dniu premiery oficjalnej, czyli 5 listopada, chyba że miało się szczęście i zamówiło u samego Wydawcy, który u siebie zapowiedział premierę Julii na 27 października...
Tak więc pochwalcie się, gdy będziecie miały książkę w rękach. No i po przeczytaniu też napiszcie parę słów!

Jutro również będzie miała premierę moja ukochana, oczekiwana "najmłodsza", czyli IV tom Kronik "Wojna o Ferrin". Ją dostałam dzisiaj i niedługo Wam zaprezentuję.

Na koniec dziesiątka zwyciężczyń Wielkiego Konkursu Recenzjowego z serią różaną w tle. Wyślijcie, proszę, adresy pani Małgorzacie Ochab: ochab@znak.com.pl. Mam nadzieję, że szybciutko otrzymacie wygraną książkę. Może nawet szybciej niż ja...

Marzena Bronicka
Ejotek
Trinity
Tala Z
Karolcia
Malineczka
Asia Pałasz
Madziula
Ania Stromska
Marta

Gratuluję Wam, dziewczęta. :)

18 komentarzy:

  1. gratuluję serdecznie wybranym osobom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na poniedziałek jak nigdy! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu, wydaje mi się, że nastąpiła pomyłka w imieniu, gdyż nie znalazłam żadnej Marty Bronickiej, która brałaby udział w konkursie, a ja owszem, zgłaszałam się :) Jeśli to chodzi o mnie, to bardzo się cieszę z wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, przepraszam, chodzi o Ciebie, droga Czytelniczko. Już poprawiam i gratuluję. :)

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo się cieszę :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  4. NIe wie Pani w który dzień i w jakiej cenie będzie można nabyć Julię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytania mi ostatnio zadajecie... Co do dnia, to już od jutra do niedzieli. Ale cena...? Nie mam pojęcia.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wystarczy egzemplarzy do soboty ;)

      Usuń
  5. jejku ale się cieszę. Pierwszy raz coś wygrałam. jeszcze w to nie mogę uwierzyć. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach! Dziękuję, dziękuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli mam rozumieć że jutro premiera 'Wojny o Ferrin' ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ferrin już dziś można zamawiać w bonito z dużym rabatem. Ja fantastyki nie czytam, ale "Przystań Julii" zamierzam zamówić jak tylko ukaże się w Znaku (mam nadzieję, że to będzie obiecany poniedziałek). Mam już dwie chętne na jej przeczytanie. Do Krakowa niestety za daleko )-; Pozdrawiam (-;

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję :-) i gratuluję pozostałym wybranym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No szok! Rozumiem, że ta wymieniona Marta, jako że innej nie znalazłam, to ja :D Bardzo, bardzo dziękuję, adres już wysyłam :o)
    Kurcze, dziś jest mój szczęśliwy dzień. Dawno tu nie zaglądałam, bo miałam na głowie okropnie dużo spraw, które na mnie nagle spadły, a tu taka piękna wiadomość!
    Pozdrawiam i gratuluję serdecznie pozostałym! :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dopiero teraz przeglądam zaległe wpisy na blogach, bo byłam z córą w szpitalu a potem zdychałam w domu- wirus :(
    I patrzę a tu taka radość!!!! Dziękuję ogromnie, ogromniaście!
    A dziś patrzyła na mnie Julka z półki, ale mam otrzymać pocztą recenzyjny egz. od Małgosi O., więc nie kupiłam. A tu niespodzianka, już wiem kto dostanie w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń