niedziela, 11 maja 2014

Wyniki rozdawajki z "serią kwiatową", a na fanpage'u z Kronikami Ferrinu

Przyznam Wam, moje drogie, że ilość zgłoszeń po nasze zacne nagrody przeszła wszelkie oczekiwania. W sumie prawie 400 osób chętnie przygarnęłoby jeden albo drugi komplet, co oczywiście niesamowicie nas - mnie i Anię adminkę - cieszy.


Chociaż... prawdopodobieństwo wygranej "Zacisza Gosi" w tym konkursie jest jak 1: 119, natomiast w konkursie na Top20 recezentek to prawdopodobieństwo jest dużo, dużo wyższe! Zachęcam Was do udziału, a teraz ogłaszam wyniki. Nie wynik, a wyniki, bo moje miękkie serduszko postanowiło nagrodzić dwie uczestniczki rozdawajki.

Komplet "Ogród Kamili" i "Zacisze Gosi", czyli nagrodę główną otrzymuje Magnolia044
natomiast nagrodę pocieszenia - "Ogród Kamili" - Egotiste.
Proszę Was, dziewczyny, o adres na który mam wysłać nagrody no i gratuluję. Konkurencja była wyjątkowo liczna.

Na fanpage'u już niedługo powinny pojawić się wyniki rozdawajki ferrinowej. Bądźcie czujne!

13 komentarzy:

  1. Taka cudowna wiadomość, w tak pochmurną i szarą niedzielę. Prześlicznie dziękuję za nagrodę pocieszenia, która będzie dla mnie wspaniałym prezentem urodzinowym od samej autorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres dotarł. Mail jest w zakładce "kontakt" to tak na przyszłość ;)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, w tej euforii musiałam przeoczyć zakładkę :)
      Dziękuję za potwierdzenie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aaaaaa! Dziękuję serdecznie :) Bardzo się cieszę, krzyczałabym z radości, gdyby nie to, że synek uciął sobie popołudniową drzemkę :) Jeszcze raz bardzo dziękuję. Wspaniały prezent urodzinowy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;)
    Choć smutno że nie do mnie polecą te cudne książki ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom !
    Dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziękuję za nagrodę pocieszenia jaką jest "Powrót do Ferrinu" w konkursie na fanpage'u. Dawno się tak nie cieszyłam :) W pracy cięzki dzień ale po powrocie do dmu taka wiadomość!

    OdpowiedzUsuń