niedziela, 18 maja 2014

Top20 Recenzentek, czyli rozwiązanie konkursu Kamilowego


Oto, moje kochane, szczęśliwa dwudziestka, do której powędruje wprost od Wydawcy śliczniutkie, nowiutkie "Zacisze Gosi".
Sylwia 85
Ines Lavender
Martyna K
Jola
Madziula
Malineczka 74
Asia Pałasz
Sylwia Węgielewska
Ejotek
Tala Z
Izuś
Zaczytana Marta
Lirith
Antykwariat z ciekawą książką
Lustro Rzeczywistości
Danuta Fiedor
Kasia Wydra
Renata Krzyżaniak
Trinity
Dorota

Cztery osoby nie wyróżnione powyżej dostaną książki bezpośrednio ode mnie. Adresy tych osób mam. :))
 
Dziewczęta z Top20, wyślijcie swoje adresy do pani Małgorzaty z Wydawnictwa Znak ochab@znak.com.pl koniecznie z dopiskiem Top20 Kasi Michalak. Mam nadzieję, że po lekturze "Gosi" otrzymam od Was garść wrażeń i refleksji!!
Gratuluję zwyciężczyniom serdecznie, a niezwyciężczynie pocieszam: to przecież nie pierwszy i nie ostatni konkurs, prawda?

31 komentarzy:

  1. Ale się cieszę:) Bardzo serdecznie dziękuję! Ogromna niespodzianka, już się nie mogę doczekać lektury:) A pozostałym zwyciężczyniom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !! :)) Było o co walczyć :)). Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli... a właściwie dla zwyciężczyń to jest już więcej niż miła ! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę:) gratuluję pozostałym szczęśliwcom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! To wielki zaszczyt być wg Pani jedną z najlepszych recenzentek :)
    Gratuluję pozostałym i cieszę się jak dziecko.
    (A ta kolejność to przypadkowa czy według jakichś miejsc?)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja :) Bardzo dziękuję :)
    I gratuluję wszystkim pozostałym osobom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu, dziękuję serdecznie !!! Tak bardzo się cieszę ! :)
    Kasia Woźniak ( do niedawna Wydra )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i bardzo się cieszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i podziwiam osoby potrafiące ładnie pisać.:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! :) No nic tym razem się nie udało ;) Jednak 21 maja udam się do Biedronki aby zakupić " Zacisze Gosi " :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce też będzie?

      Usuń
    2. Podobno mają być :D Już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  10. Dziękuję i gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ogromnie :) i gratuluję pozostałym

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę! :-) Dziękuję, Pani Kasiu, z całego serca! :) Nic przyjemniejszego nie mogło mnie dziś spotkać :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim :) Ja właśnie godzinę temu skończyłam czytać "Zacisze Gosi" i jestem pod wielkim wrażeniem! Pani Kasiu, jak Pani to robi, że każda kolejna książka z serii wciąga coraz bardziej i bardziej?! Nie wiem, jak wytrzymam do listopada, pół roku... chyba, że przeczytam pozostałą Pani twórczość :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale!
    Pięknie dziękuję:))):**
    To dla mnie dziś podwójnie szczęśliwy dzień:) Nasza kicia wydała na świat dziś 4 malutkie kocięta i nie posiadamy się ze szczęścia!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo. Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, mam ogromne nadzieje związane z Zaciszem Gosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jupi, jupi, jupi jaj!!!!!!!! Pierwszy raz coś wygrałam :)))))))))))))))))
    Dziekuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, ogromnie się cieszę! :) I już nie mogę się doczekać, kiedy Gosia, czyli moja imienniczka, trafi do moich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po ciężkim dniu w pracy taaaaaaka niespodzianka :)
    Ale ze mnie szczęściara :) Dziękuję! :*
    Gratuluję wszystkim serdecznie i już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Kasiu, cudowne "Zacisze Gosi" właśnie do mnie dotarło. Rozpływam się nad nieziemską okładką - wygląda obłędnie! Żal mi jedynie, że w środku nie ma Pani odręcznego podpisu, ale będę sobie wyobrażać, że jest :)
    Dziękuję za kolejną perełkę.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę miłego czytania .Ja do księgarni wybiorę się może za trzy tygodnie.To jeszcze długie oczekiwanie na lekturę.:-(

      Usuń