piątek, 2 maja 2014

Teledyski i trailery

Oto z prawdziwą radością prezentuję Wam trailery do moich książek oraz oczywiście dumę i dzieło mojego życia, czyli teledysk "Poczekajki". Tym z Was, które ich jeszcze nie widziały, życzę miłego oglądania, a tym, które podśpiewywały "Ciebie... ciebie..." razem z Patrycją, powrotu do wspomnień.

Oto teledysk do "Poczekajki":


Trailer do Kronik Ferrinu:


Zapowiedź (bardzo romantyczna) "Roku w Poziomce":


oraz trailer do serialu, który może kiedyś powstanie...


Trailer "Sklepiku z Niespodzianką" (w roli małego głodnego żółwia pewien znany Wam z moich opowiadań chłopczyk):


Zapowiedź "Mistrza", książki, którą uznałyście za jedną z trzech najlepszych:


I jedna z najważniejszych i najtrudniejszych moich prac: teledysk do "Union" zespołu Sabaton:

video

Wszystkie filmiki możecie obejrzeć w lepszej jakości na ytb.
Jak się Wam podobają?
Tu, pod tym postem możecie opisać swoje wrażenia...

11 komentarzy:

  1. Super. Obejrzałam z przyjemnością, szczególnie pierwszy.
    Bo jak tylko widzę szklaną kulę, natychmiast mam obraz opisu z "Sekretnika" i nie mogę ze śmiechu.
    Serdeczności Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po obejrzeniu filmików teraz czuję niedosyt.... Chciałabym aby nareszcie któraś z Pani powieści została zekranizowana (a najlepiej wszystkie :)). Seriali z reguły nie oglądam, ale jeśli powstanie na podstawie którejś z Pani książek oczywiście zrobię wyjątek ! Fajnie by było jeśli powstałaby komedia romantyczna na podstawie serii Poczekajkowej albo którejkolwiek innej. Oczywiście również czekam z utęsknieniem na nowinki książkowe, bo od dłuższego czasu mam ochotę na książkę Pani autorstwa. Jedynym minusem kochana autorko jest to, że książki wychodzące spod Pani pióra zbyt szybko się kończą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Córa śpi, ale nie mogłam się powstrzymać, nieco podgłosiłam i tak: "Ciebie...ciebie..." faktycznie zapada w ucho i pamięć - po tym co zobaczyłam muszę koniecznie zabrać się za Poczekajkę!
    Rok w Poziomce przypomniał mi początki książek Kejt eM. To te dwa fimliki najbardziej chwytają za serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nagrywaliśmy trailer do "Roku w Poziomce" byłam w ciąży z Patisiem a więc najszczęśliwszą osobą na tej Ziemi... :))

      Usuń
  4. Filmiki teledyskiem i trailere już wcześniej oglądałam ale trailerów książek nie widziałam wczesniej więc skorzystałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teledysk do Poczekajki piękny,aż się nuci samo...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne!!! Czekam na serial! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Czekam na serial. Seriale... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, chociaż muszę przyznać, że w " Sklepiku z niespodzianką" czegoś mi brakuje, może dlatego, że czytałam :)). Takim głównym miejscem spotkań jest kawiarenka - może gdyby siedziały w małej kawiarence... ?? Natomiast " Rok w Poziomce"- obie wersje rewelacyjne :)) ( muszę sobie kupić i przeczytać - jestem zbieraczem książek i to " kartkowych" :)).
    Pozdrawiam i czekam na więcej :). Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Teledysk do "Poczekajki" jest przepiękny jak i cała trylogia słoneczna. Właśnie zaczęłam czytać "Zamyśloną". :)
    Ps. Przepięknie zaśpiewana piosenka nie mogę przestać jej słuchać i nucić.

    OdpowiedzUsuń