poniedziałek, 5 maja 2014

Rozdawajka blogowa, rozdawajka fanpageowa, czyli komu... komu...? :))

Z okazji bezokazji oraz dlatego, że obie Was kochamy, ogłaszam wspólnie z Adminką Anią dwie rozdawajki. Nagrody bardzo fajne, zresztą same zobaczcie: "Ogród Kamili" i "Zacisze Gosi" na blogu


albo...


"Gra o Ferrin" i "Powrót do Ferrinu" na FANPAGE'U

U mnie zasady wygrania uroczego kwiatowego kompleciku są proste: dodaj bloga do obserwowanych (chyba, że już obserwujesz) i zgłoś chęć wygrania nagrody w komentarzu pod tym postem. 10 maja o północy zamykam listę chętnych. Na maila od szczęśliwej zwyciężczyni czekam trzy dni, chyba, że mail podacie w komentarzu.

Jeśli chodzi o zasady rozdawajki na fanpage'u... już Ania wymyśli coś fajnego.

To co, Dziewczęta? Endżoj? :))

113 komentarzy:

  1. Te książki byłyby idealnym prezentem urodzinowym :) Dlatego spróbuję szczęścia- może akurat los się do mnie uśmiechnie z tej okazji? :) Chętnie bym je przygarnęła i się nimi dobrze zaopiekowała :) Bloga obserwuję już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, ale prezenty Dobra Wróżko :)
    Zacisze Gosi może u mnie zagości?
    Podejmuję próbę :) Serdeczności Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również podejmę się próby :) Chętnie wygram "Zacisze Gosi", a "Ogród Kamili" rozdysponuję dalej, bo swój już mam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji bezokazji zgłaszam chęć wielką wygrania kwiatowego kompleciku.Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i obserwuję jako Ania a :)
    Dodałam banner na moim blogu -> http://between--books.blogspot.com/ (zakładka konkursy)
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym wygrać.. tylko tyle..... i aż tyle ;-)
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym wygrać :-)
    tylko tyle ... i aż tyle ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezent, idealny na zbliżający się cudowny dzień jaki jest w maju, czyli Dzień mamy. Może się uda z zrobić sobie cudowny prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też koniecznie muszę się ustawić w kolejce - bardzo chcę przeczytać serię kwiatową.
    Bloga już od dawna obserwuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dodałam blog do obserwowanych, również jestem zainteresowana konkursem.
    Zgłaszam się! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatowy komplecik - marzenie :) Nie mogę się doczekać "Zacisza Gosi" :) Pozdrawiam serdecznie Pani Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, jakbym chciała wygrać!
    Jedną z nich podarowałabym mojej ulubionej bibliotece.
    Zgłaszam chęć udziału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o wygraniu takich książek z okazji bezokazji. Myślę, że szybko bym się z nimi zaprzyjaźniła. Dlatego zgłaszam chęć udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogród Kamili właśnie czytam i jestem odurzona jego zapachem ;) cudnie byłoby mieć własny egzemplarz, dlatego do rozdawajki szybko przystępuje :)
    varia-czyta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo żeby wygrać trzeba grać ! Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dostałam kilka książek Pani Kasi od mojego męża w prezencie, ale dostać Ogród Kamili i Zacisze Gosi od samej autorki??? to dopiero cudna sprawa a niedługo zbliżaja się moje imieniny ....no i Dzień Matki....;)
    magdalena_szymanska80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Seria kwiatowa jest tą, którą pokochałam. Potrzebuję, wręcz pragnę "Zacisza Gosi" dlatego zgłaszam się.
    Bloga obserwuję od dawna!
    Pozdrawiam
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym przeczytała kocham czytac, do tego tematyka ciekawie się zapowiada. Obserwuje bloga jako: Ala makota.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest to pierwszy konkurs, w którym zdecydowałam się wziąć udział i przyznam, że wymarzoną nagrodą za mój mały, odważny krok byłoby wygranie tak wspaniałych książek :) Także czekam z niecierpliwością na rozstrzygnięcie konkursu :) Z pozdrowieniami, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój e-mail to: magdzia_211@interia.eu

      Usuń
  23. właśnie dziś przeczytałam Nadzieję i zaraz piszę recenzję, oj chciałoby się więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapomniałam emaila: IzabelaRx@code-logic.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    Blog czytam regularnie od jakiegoś czasu...ostatnio nie mam dobrej passy w grach ale spróbować można. Tu podatku od marzenia nie zapłacę :-)
    katarzynazapalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo, ale to bardzo chętnie zaopiekuję się tymi książeczkami i znajdę dla nich miejsce na półeczce ( oczywiście po przeczytaniu "Zacisza Gosi", bo "Ogród Kamili" już przeczytałam ). Bloga obserwuję od kilku dni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosze mnie rowniez wziac pod uwage. Pozdrawiam :)
    haniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki komplecik, to cudo i marzenie, więc zgłaszam się jak najbardziej :)
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością przyjmę książki do siebie :)
    moskala22@gmail.com
    obserwuję jako moskala22

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze się nie zapoznałam z pani książkami, a chętnie bym to zrobiła :) Nie mówiąc już, że moje urodziny się zbliżają(13.05) :D
    Więc zgłaszam się. Obserwuję od jakiegoś czasu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie będzie sporo chętnych, ale i ja zgłaszam swoją kandydaturę :) Bo jak tu nie skorzystać?... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku pierwszy zestaw byłby cudownym prezentem na dzień mamy....

    OdpowiedzUsuń

  33. takiee nagrody to az chce sie czytac! Wielkie dzieki za mozliwosc udzialu :) Haha Egotiste - tez mam urodziny ^_^ Wszystkiego naj!

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie przeczytałam "Ogród Kamili" i bardzo chętnie dowiem się co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow fajnie by było wygrać takie "małe co nie co dla duszy i oka " Z miłą chęcią przeczytała bym tą serie :)) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście blog obserwuję już od dawna :) więc z ogromną przyjemnością zgłaszam się po te dwie perełki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również podejmuje próbę:D Zacisze Gosi baaardzo mile widziane :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Podejmuję wyzwanie:D Zacisze Gosi baaaaardzo mile widziane:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ma pani taką przyjazną, przyciągającą stronę, a te kolory - mistrzostwo. :)

    Jako nowa fanka pani twórczości, zgłaszam chęć uczestnictwa w konkursie.
    E-mail: butelkapomaranczy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moge doczekac sie Zacisza Gosi wiec trzymam kciuki aby nagroda przyfrunela do mnie :) Bloga obserwuje od dawna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogrod Kamili przeczytalam jednym tchem i od tamtego czasu na Zacisze Gosi czekam z niecierpliwoscia, bloga obserwuje juz dosc dlugo...pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja. Pani bloga obserwuję ze swojego bloga www.atramentowomi.blogspot.com
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale fajnie byłoby wzbogacić swoją biblioteczkę o takie pozycje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Piękny prezent na Dzień Matki :)
    Obserwuję jako Magnolia044
    Na Fb lubię jako Klaudia Skiedrzyńska
    Baner na Fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak?ref=tn_tnmn

    Pozdrawiam
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oj zgłaszam się zgłaszam , obserwuję jako ja :)) i jeden tytuł i drugi oj... przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie stałabym się posiadaczką kwiatowego duetu :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam chęć nabycia "Zacisze Gosi", czytałam ogród Kamili jest świetna :-) oddana czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne książki zawsze i wszędzie z chęcią przygarnę :) i udział w konkursie wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam chęć wygrania książek :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie rozdawajki to ja lubię, a na "Zacisze Gosi" czekam z niecierpliwością. Zgłaszam się oczywiście i liczę na szczęście ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. oj taaaak... ''Ogród...'' już ''połknięty'', na ''Zacisze...'' czekam i czekam i czekam... ależ było by miło w końcu się doczekać ;) pozdrawiam serdecznie - Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się również!! Uwielbiam twórczość Pani Kasi i z miłą chęcią przygarnę komplecik ! ;-)
    Obserwuję jako: Sylwia R.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się! :) Zbieram powoli całą kolekcję, także "Ogród..." i "Zacisze..." będą naprawdę mile widziane :)

    Obserwuję jako: TulaBacke
    e-mail: Paulina5858@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również się zgłaszam,mam już wszystkie Pani książki oprócz tego kompleciku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Byłoby fantastycznie stać się szczęśliwą posiadaczką tych cudownych książek :) marzę o tym odkąd przeczytałam o tym konkursie, kocham Pani książki, Pani Kasiu :) i zamierzam zebrać je wszystkie w swojej prywatnej, małej biblioteczce domowej, aby móc do nich wracać, gdy tylko przyjdzie mi ochota, czyli bardzo często :) dziękuję, za Pani cudowne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję od początku i chętna jestem niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oczywiście zgłaszam swój udział w konkursie, a to dlatego, że jeszcze nie czytałam tych książek :( aż wstyd się przyznać ale nie obserwowałam bloga w sensie technicznym. Codziennie zaglądałam czy są jakieś wpisy ale google jeszcze jest dla mnie miejscem nieodkrytym założyłam konto tylko dlatego, że chciałam przekazać swoje zdanie na blogu Pani Kasi i nawet nie zwróciłam uwagi na taką funkcję :) dlatego podaję e-mail z którego korzystam realnie: wersja.Asia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwowałam przez Bloglovin, teraz dodałam do obserwowanych na Google+ i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a co :) nie mogę przegapić takiej okazji :) . Zgłaszam się ofkors.

    OdpowiedzUsuń
  61. Marzę o Zaciszu Gosi, więc zgłaszam chęć udziału i podaję mail olatorty@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hehe zaglądam na bloga prawie codziennie ale żeby go dodać do obserwowanych to wcześniej jakoś nie dodałam... a teraz już tak i liczę skromnie że mi się poszczęści, bo że kocham książki p. Kasi od początku itp. no to wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się bo pragnę ją mieć! :)
    Mój e-mail :
    mazur.laura@gmail.com
    Obserwuje i udostępniam na FB i google+ jako Laura Mazur
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję od dawna. Zgłaszam się . Chętnie przygarnę Pani książki . :-)
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. "Ogród Kamili" pokochałam od pierwszych stron i z niecierpliwością czekam na "Zacisze Gosi"! A jeśli miałabym te książki w posiadaniu byłabym bardzo szczęśliwa. :) Bardzo o tym marzę. Więc zgłaszam się :)
    Mój adres: 1295beata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Marze o Zaciszu Gosi dlatego zgłaszam się z wielką przyjemnością i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :) Obserwuję jako majena :) Marlena S.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chciałabym otrzymać Zacisze Gosi i Ogród Kamili, jako prezent imieninowy dla mojej kochanej Gosi. Pozdrawiam ciepło i serdecznie . Beata
    atkabe2003@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chciałabym dostać "Ogród Kamili". Obserwuję jako Cora Linn. Oto mój e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie przygarnę Ogród Kamilii
    Co mi niejedną chwilę umili
    Poznałam już Ferrin i ulicę Pogodną
    Mam o nich jedną opinie zgodną
    Książki są boskie cudowne wspaniałe
    Spędzam nad nimi godziny całe
    Chłonę je szybko i pragnę jeszcze
    „Do księgarni” na męża wrzeszczę
    Brakuje mi jeszcze paru książek
    Mam nadzieje że konkurs coś rozwiąże
    O Zaciszu Gosi po cichu marzę
    Kiedy naleśniki na patelni smażę
    Przygodę poznać i tajemnicę
    Na Leśnych dzwonków trafić ulicę
    To moje ciche marzenie
    Liczę na szybkie jego spełnienie
    Pani Kasiu proszę o książki
    Za to usłużnie upiekę pączki

    marta.kwiecinska89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh wtopa napisać Kamili przez dwa "i" proszę wybaczyć to z pośpiechu ;)

      Usuń
  72. Zgłaszam się! Oj jak się będą pięknie prezentować na półce :)
    Obserwuję jako Ines Lavender ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się i ja :) Obserwuję jak Pola Polaczek.
    Marze o "Ogród Kamili" i "Zacisze Gosi".
    Ksiazki bylyby doskonalym prezentem dla Mojej Mamy z okazji zblizajacego sie Dnia Matki :)
    Zestaw-marzenie.
    Pozdrawiam, izka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Po raz pierwszy tak bardzo żałuję, że nie mam facebooka! Jednak będę silna i nie założę konta, mimo że taka cudowna nagroda przechodzi mi koło nosa! To smutne.
    Zgłaszam się jednak do konkursu po dwie książki z serii kwiatowej. Nie miałam jeszcze okazji czytać Ogrodu Kamili (a to jedyna Pani książka, której jeszcze nie czytałam! :D) więc czuję się całkiem podekscytowana. Bloga obserwuję jako Floette.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam chęć udziału w rozdawajce na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się, a obserwuję od dawna :)
    pozdrawiam markietanka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Z radością i uśmiechem zgłaszam swoją gotowość do przyjęcia do mojej kolekcji Pani kolejnych książek, tym razem serii kwiatowej! Będą się godnie i uroczo prezentować na moim regale obok innych Pani pozycji.
    marta.skrzypiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :)

    m.parandyk@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się, bo nie mogę już doczekać się poznania dalszych losów bohaterów poznanych w "Ogrodzie Kamili". Ostatnie strony książki pozostawiły po sobie masę pytań, na które odpowiedzi muszę poznać jak najszybciej. :)

    sylwiapis@wp.pl
    Bloga obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  80. Bloga obserwuję od dawna, a książki z chęcią przygarnę, gdyż chyba tylko tych jeszcze nie posiadam :)
    E-mail: gabrielle0370@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się bardzo chętnie :)
    klaudiamosciszko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się:)
    E-mail: zosiasamosia.k

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się, byłabym bardzo szczęśliwa gdyby w moim posiadaniu znalazł się "Ogród Kamili" jedna z moich ulubionych książek, do czytania których będę wiele razy wracać : )

    Pozdrawiam, aura7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się chociaż "Ogród Kamili" już mam...

    OdpowiedzUsuń
  85. oj chetnie bym zaczęła przygodę z Pani ksiązkami , bo jakoś jeszcze nie czytałam , wstyd obiecuję poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się :)
    e-mail: szmererecicha@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. oczywiście że się zgłaszam :) "Ogród Kamili" rewelacja i z niecierpliwością oczekuje premiery "Zacisze Gosi" nie wspominając o tym jak bardzo chciałabym je posiadać :)
    pozdrawiam patrynka18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Baaardzo chętna :) , aneta9832@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się z wielką nadzieją :)
    miczka00@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mogę się już doczekać Zacisza Gosi... kochasiowaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam swoją kandydaturę :) celinka3645@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Przecudowny komplet, grzechem byłoby nie skorzystać z nikłej, ale jednak realnie istniejącej, szansy!
    Niektórzy nałogowo grają w totka, a ja wolę zgłosić się tutaj ;)
    Obserwuję od dawna jako: Edyta Chmura
    edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnych jak widać co nie miara ! Więc i ja dołączam do tej licznej grupy. Być może szczęście się do mnie uśmiechnie i Kamilka z Gosią zaszczycą swoją obecnością moją półkę z Pani twórczością :)
    Blog obserwuję odkąd tylko założyłam konto i prowadzę swój pod nazwą Książkoholicy . Pozdrawiam cieplutko :)
    paula.ula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Również dołączę do grona osób zainteresowanych opieką nad Gosią i Kamilką :)
    dubbidu@gmail.com

    Pozdrawiam wiosennie, więc promiennie :o)

    OdpowiedzUsuń
  95. Trzeba spróbować swojego szczęścia. :)
    Obserwuję jako Aga Czekaj a mój mail to czekaj_9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się :)
    https://www.facebook.com/coczytac/photos/a.1419328984995371.1073741827.1419299331665003/1421218264806443/?type=1&theater
    mój adres: katpio123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Czyżby nadszedł czas na zmiany? Nigdy nic nie wylosowałam a w bibliotece kolejka na Ogród Kamili taaaka długa. Pozdrawiam, Basia e-mail: las2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się Jola
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnych, że ho ho :) Mimo to zgłaszam się (zestaw I) :) Mój mail: meme@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam chęć wygrania nagrody :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja również z wielką chęcią zgłaszam się. Jako miłośniczka książek pani Kasi i książek w ogóle nie mogłabym się nie zgłosić. To mój adres mailowy: kolanowska.ewelina@gmail.com.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Dzień dobry. :)
    Chciałabym zrobić mojej mamie prezent na urodziny, które ma za tydzień.
    Chciałabym wygrać tylko jedną książkę "Zacisze Gosi".
    Nie mam szczęścia do wygrywania, ale spróbuję, dla mojej mamy. :)
    Mój e - mail: Dajton13@wp.pl
    lub g - mail: julka.ulaszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Na ostatnią chwilę ale zgłaszam się :)).
    Mój g- :mestiere.mojeprace@gmail.com
    lub : bm101@op.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się! :) Pozdrawiam!
    weronika.szczotka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się :-) Pozostało już niewiele czasu do północy ale Nadzieję trzeba mieć zawsze.
    Uwielbiam Pani książki bo przez chwilę dzięki nim mogę przebywać w innym, często lepszym świecie....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń