poniedziałek, 12 maja 2014

Checie mieć "Zacisze Gosi" już jutro?

Jeżeli tak, to Wydawca ma dla Was wielki przepremierowy prezent:

Specjalnie dla niecierpliwych fanów "Zacisza Gosi"!!!

Od poniedziałku 12.05 książka „Zacisze Gosi”  będzie dostępna u nas na www.znak.com.pl  w sprzedaży – i tylko u nas przez cały tydzień z rabatem 30%!.

Dla fanów, którzy nie chcą czekać aż "Zacisze Gosi" pojawi w księgarniach polecamy zakup na www.znak.com.pl: Dostawa w 24h i z rabatem 30% !!!!!!!!!!!! 

Fajna akcja. Lubię to. 

Wasza Kejt

12 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała...tylko :-( ech życie. Bardzo się cieszę ,że dziewczęta poczytają przed premierą.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już zamówiłam i przelew zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już zamówiłam i przelew poleciał, mam czekać do 21 maja na dostawę :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny wybór, ponieważ Kamilkę mam w twardej oprawie, więc Gosię też taką chciałam..ale jednak wygrała ogromna chęć posiadania Gosi, więc zamówiłam w miękkiej oprawie na znak.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie już ją pakują z 35% rabatem, terz tylko czekam na możliwość zdobycia autografu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już zamówiłam i czekam na dostawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zamówiłam w Matrasie bo muszę czekać do 21.05...ale to juz niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już mam! dzisiaj przyszła, świeżutka, pachnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już mam :-) jupi :-) ale się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. A owszem, owszem - kupione, z tłumem innych znakowych książek. Dobra promocja nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń