sobota, 1 marca 2014

Wiosna idzie... i rozwiązanie Konkursu Jubileuszowego

Mam nadzieję, że zrobiło się Wam jeszcze wiosenniej wraz z powrotem na Poziomkową stronę, przyznacie, że ten kurczakowy kolor jest po prostu... wytęskniony. :) A dzisiejszy wpis pozwalam sobie ozdobić czymś, na co czekam tak samo, jak na wiosnę: moimi własnymi konwaliami, które już niedługo będą pachnieć pod oknem. Nie mogę się doczekać!

Kochane moje, komentarzy konkursowych przyszło tyle, że po pierwsze: w pewnym momencie nie nadążyłam na wszystkie odpowiadać (ale nadrobię to), po drugie: stanowczo stwierdziłam, że wybiorę nie jedną, a trzy zwyciężczynie (w Klubie Miłośników zaś dwie), a po trzecie: potraficie poprawić humor nawet w najsmutniejszy dzień.
Dziękuję.

Oto zwyciężczynie Konkursu Jubileuszowego:
Niezapominajka
Kasia Jeziorska
Aleksandra Konieczna
Bardzo serdecznie Wam gratuluję i proszę o przesłanie adresu na mail anowak.koordynator@gmail.com , oprócz adresu poproszę o tytuł książki, jaką sobie życzycie oraz komu mam ją dedykować.

Jeszcze raz dziękuję Wam za udział w konkursie i chyba niedługo ogłoszę następny, ale jaki... Coś wymyślę. :)
Do przeczytania!

PS. Bosz... nie ogarniam jak zmieniać kolor w ankiecie. Normalnie oczy mi wypływając, gdy chcę teraz dojrzeć cokolwiek...

8 komentarzy:

  1. Zwyciężczyniom gratuluję. A gdzie jest mój konkursowy wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wpisy konkursowe są opublikowane pod konkursem.

      Usuń
  2. Jak tu teraz ładnie, tak żywo i radośnie :) Brakowało mi tych kolorów :)
    Wybranych w konkursie osobom serdecznie gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę! Dziękuję pani Kasiu! Jest mi niezmiernie miło. Nie spodziewałam się! Szkoda, że nie widziałyście min mojej rodziny (a było jej sporo na urodzinach młodszego brata), kiedy odczytawszy z bratowego laptopa werdykt, krzyknęłam z radości na cały dom, jakbym co najmniej wygrała pół miliona w lotka! ;) Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom!
    Na blogu poziomkami aż pachnie! Mmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja też się cieszę, gdy Wy się cieszycie. :))

      Usuń
    2. O widzę, że zareagowałaś podobnie jak ja, u mnie też wszyscy się od razu dowiedzieli co się stało, no. Jeszcze dziś ciężko jest mi uwierzyć w tą wygraną. Gratulacje dla wszystkich!!!

      Usuń