czwartek, 3 października 2013

Parę (dobrych) wiadomości

To, że się nie odzywam, nie znaczy, że Was opuściłam. Powiedziałabym, że wręcz przeciwnie, bo z myślą o moich Czytelnikach, pracuję bardzo intensywnie, przygotowując do druku dwie najbliższe premiery. Oprócz tego myślę (na razie tylko myślę) o "Zaciszu Gosi". I o "Czarnym Księciu" rzecz jasna.


Z tego myślenia wychodzi mi, że 18. października ukaże się wznowienie "Zmyślonej"  (na różnych portalach są różne daty ponownego ukazania się "Zmyślonej", a ja za te rozbieżności bardzo serdecznie Was przepraszam, jednak nie są one zależne ode mnie...) w nowej szatce (gratka dla kolekcjonerek serii Poczekajkowej) oraz "Gra o Ferrin" 23. października, tak bardzo oczekiwana. "Grę "można już zamawiać na empik.com. oraz merlin.pl. I gorąca wiadomość: prace nad trailerem do "Gry" trwają! Właściwie powinnam najpierw uprzedzić, że w ogóle się zaczęły, ale wszystko tak szybko się rozwija, iż nie zdążyłam. Teraz więc informuję: Staszek Mąderek podjął się stworzenia trailera do Kronik Ferrinu i prace są w toku. Nic więcej nie wiem. Wiem tylko kto będzie Anaelą i Sellinarisem, ale nie powiem, dopóki nie zobaczę pierwszych zdjęć. :)

Drugą świetną wiadomością jest ta, że premiera "Ogrodu Kamili" jest jednak 8 listopada. W Empiku, Matrasie  i Merlinie już możecie ją zamawiać, ale chyba najkorzystniej (a na pewno najszybciej) kupicie ją na stronie Wydawcy.
Wierzcie mi: stanęłam na głowie, byście dostały tę powieść wcześniej. Udało się.

Dziękuję Wam za głosowanie w ankiecie i komentarze jej dotyczące. Są przemiłe (niektóre z Was miały naprawdę niezłe przygody z tymi moimi książkami)! Dzięki! Chciałabym na wszystkie odpowiedzieć, ale nie nadążam. Normalnie nie nadążam. Proszę o więcej, bo naprawdę jestem ciekawa tego "inaczej" :).

Teraz wracam do pisania.

See You!

20 komentarzy:

  1. Czekam na "Ogród Kamili" bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością wyczekuje "Gry o Ferrin"! Ciekawa jestem trailera.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka zmiana! Aż musiałam sprawdzić, czy dobrze trafiłam;)
    A ja dziś widziałam dwie daty ukazania się "Zmyślonej": 29 listopada w zapowiedziach jednej księgarni, a u wydawcy jest 6 grudnia. To już sama nie wiem, co myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. $%#@%@% To ja też nie wiem, co mam myśleć. Nie mam żadnych informacji od Wydawcy, kieruję się tym, co znajdę na stronach internetowych, a tam jest: Merlin - 18 października. No comments.... Z góry Was przepraszam, jeśli znów będzie inaczej!!

      Usuń
  4. Piękny ogniowy czerwony jesienny kolor strony. Grę już mam, czekam na ciąg dalszy. Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. moja pierwsze słowa jak kliknęłam --> Ooooooo..... Fajne kolorki ;)

    "Ogród Kamilii" - nie mogę się doczekać - a czy już będzie dostępny na krakowskich Targach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, bo terminy mamy niesamowicie napięte i nadal książka jest dopieszcza, ale... któż to wie...

      Usuń
    2. może trzymanie kciuków pomoże... :)

      Usuń
  6. Wybiera się Pani na Targi Książki do Krakowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak tu dziwnie się zrobiło :D Tak czerwono, ogniście :D Trzeba przywyknąć, ale podoba mi się :D
    Świetne wiadomości Kasiu. Najbardziej ciekawi mnie, co wyjdzie z traileru :D Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, tego co wyjdzie też jestem ciekawa i mam nadzieję pozytywnie się zaskoczyć. :))

      Usuń
  8. "Gra..." prosto w moje urodziny. Przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kupiłam Zmyśloną w starej okładce dwa dni temu:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na "Grę..." i "Ogród Kamili" już czekam, bo ma je zamówione :D A na "Zmyśloną" muszę naciągnąć męża (okazja zawsze się znajdzie, chociażby przedwczesny prezent imieninowy :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czytam Grę o Ferrin, premiera jest 23, a nie 24 października? Bardzo ciekawi mnie, jak rozwinie się ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy narobię wszystkim "smaka" jak powiem, że już po zdjęciach do trailera, że mięśnie głównego bohatera wspaniale grają w świetle, miecz błyska, trup się ściele. Anaela fantastycznie prezentuje się w swojej białej sukni i czerwonym płaszczu podczas... a tego już nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa! Ja chcę zobaczyć materiał z planu JUŻ!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że to tak hop-siup się niestety nie da a jest zasada, że się nie pokazuje obrazu namalowanego w połowie. Więc mam nadzieję, że Staszek nie pokaże :) Ale Silimarol wypadł mega fajowo, dziewczyna też sympatyczna! Jeszcze dużo, dużo, dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń