środa, 23 października 2013

Dziś premiera "Gry o Ferrin"!


W tę październikową środę oddaję w Wasze ręce moją ukochaną "pierworodną". Dopieszczoną do ostatniej literki, w nowej, pięknej szacie graficznej. Ta oprawa kryje tylko przedsmak tego, co Was czeka w Ferrinie.

Przez biały portal pustych stron udawałam się do tej magicznej krainy nie raz. Byłam tam tylko ja i tocząca się Wielka Gra. Gra o Ferrin. Mam nadzieję, że świat elfów, do której tak niespodziewanie wkroczyła Anaela, porwie Was tak samo mocno, jak porwał mnie i jego główną bohaterkę... 

Poniżej prezentuję Wam kolejną odsłonę trailera do "Gry" - Anaela z kulą energii.

Endżoj!

12 komentarzy:

  1. Książka jest świetna! Zdecydowanie połączenie fantastyki z Pani prozą to coś co pokochałam całym sercem :P Już nie mogę się doczekać kontynuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasiu!
    Gratuluję premiery!!!
    Chętnie przeczytałabym, ale.....muszę poczekać, aż pojawi się w naszym wiejskim składziku:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu, czekałam na ten dzień :) Cieszę się Pani szczęściem i mimo tego, że już czytałam "Grę o Ferrin" biegnę do empiku na zakupy. Jak tylko wrócę zatopię się jeszcze raz w tym cudownym, magicznym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie zachęcająco :)
    Muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzę sobie to nowe wydanie na Targach:) Kiedyś kupiłam to stare i chyba muszę przy nim zostać, choć to jest ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chciałam o drugiej najmłodszej - właśnie wróciłam z pierwszego dnia Targów i mam "Ogród Kamilii" :)!!! prościutko ze Znakowej półki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Cieszę się wraz z Tobą tym, że książka została wydana ponownie i tak bardzo dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również z całego serca gratuluję! Okładka jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Czekamy na ebooka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gra o Ferrin podbiła moje serce,chociaż długo się do niej przekonywałam,ale tak to już jest z Twoimi książkami,tytuł bywa mylący.Właśnie zakupiłam nową wersję Gry o Ferrin i cieszę się, że dołączyła do mojej półki z Twoimi książkami,która systematycznie się powiększa.
    Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe wydanie na żywo jest jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach. Nawet można było podejrzeć ostateczny projekt okładki drugiego tomu :). Mam co czytać :). Mam jeszcze pytanie do autorki. Kiedy premiera drugiego tomu? W lutym 2014?

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć mam wersję poprzednią i w końcu po dwóch latach przeczytałam ją od deski do deski wczoraj - doczekała się na swój czas :D - chyba trzeba będzie się wybrać po "nową wersję" książki, by potem mieć całą "spójną" kolekcję aby wkomponowała się w swoje miejsce na półce obok wszystkich innych Pani książek :)) Tylko co zrobić z wersją poprzednią ...
    Ale rzeczywiście książka jest wciągająca - choć nie przepadam za fantasy - jak każda z Pani książek.
    Dziś na tapecie Ogród Kamili, choć dokończę ją pewnie jutro, bo dziś dopiero dojechała w południe do mnie :))

    OdpowiedzUsuń