piątek, 6 września 2013

Co pisać, ja pytam, co pisać? (Oraz o Poziomkowej słów parę)

Mam pytanie do Was, drogie Czytelniczki i drodzy Czytelnicy. Otóż skończyłam całkiem przed chwilą "Ogród Kamili", wszystkie pilne redakcje i prace nad okładkami i wysłałam siebie na przymusowe wakacje. Ale chyba zaczynam mieć objawy pracoholizmu i... nosi mnie. Pomóżcie mi więc podjąć decyzję i powiedzcie co powinnam teraz pisać: czy "Czarnego Księcia", następcę "Mistrza" - jak jest to zgodne z moim planem wydawniczym, czy może (skoro jestem na wakacjach od pisania powieści) "Doktor Zosię i..." czyli serię książek dla dzieci, a może zupełnie coś innego, czyli... serial na podstawie "Sklepiku z Niespodzianką", albo film na podstawie "Bezdomnej"?
Oto jest pytanie.

Wprowadzam małe zmiany na Poziomkowej, które powinny się Wam spodobać, bo czynią ją interaktywną - taką bardziej Waszą, niż moją. Otóż w zakładkach poszczególnych serii będziecie mogły dodawać komentarze dotyczące tych serii. Pisać kilka słów o książkach, które Wam się podobały.
Powstanie też zakładka Konkursy, gdzie będziecie mogły podawać informacje o organizowanych przez Was, przez zaprzyjaźnione blogi, czy znalezionych w sieci konkursach, gdzie do wygrania są moje książki. To będzie ważna zakładka, bo ja całej blogosfery nie ogarniam, a książki do wygrania bardzo się przydają. Wpisy powinny zawierać na wstępie jaki to konkurs, przez kogo organizowany, co jest do wygrania i najważniejsze - czas trwania, dopiero na końcu link do strony.

Mam nadzieję, że nadal będziecie się dobrze bawić na tej stronie (i poza nią też).

Do przeczytania!

PS. W zakładce Aktualności mała zmiana. Ciekawe, czy ją wyłapiecie...

27 komentarzy:

  1. Napiszę szczerze, że ze wszystkich twoich książek, które dotychczas poznałam najbardziej zauroczył mnie ,,Mistrz'', dlatego teraz marzę o tym, żeby wziąć swoje ręce "Czarnego Księcia".

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAA!! ""Wszystko dla miłości" (Drugi tom "W imię miłości")" - wszyscy w domu patrzą czemu piszczę do komputera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Wydawca zareagował podobnie. No, może bez piszczenia :))

      Usuń
    2. Bo wydawca ma już tę sztukę opanowaną, znaczy by nie piszczeć, a ja tu dziecko w tej dziedzinie jeszcze :) Jejku, teraz będę cały czas o niej myśleć! Ciesze się, że spotkam ponownie Anię (bo spotkam, prawda?) pokochałam tą dziewczynę. Ale już pewnie będzie dorosła... Ech, i będę tak spekulować sobie :D

      Ale ogólnie plan na 2014 wywołuje u mnie uśmiech od ucha do ucha. Będzie co czytać! :)

      Usuń
  3. Czekam na serial! :) mam nadzieje ze sie wkrótce doczekam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że "Czarny Książę"! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Księcia poprosimy. I to migiem! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wszystko dla miłości" zamiast "Kasia Michalak dzieciom"?

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie można napisać i ".......księcia" i "Mistrza" - jedno będzie nowością, drugie kontynuacją. W ten sposób i wilk będzie syty i owca cała........... ale pewnie pomarzyć dobra rzecz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę razem z Tobą, wierna Sekretnikowi wiem, że się spełniają

      Usuń
    2. Jestem ZA!!!! Najlepiej wszystko po kolei i wduzej ilosci:-))))))))))))))9

      Usuń
  8. Plan na 2014 jest taki,że Pani Kasia przez swoją wspaniałą twórczość, puści NAS, czytelników i wiernych fanów, pałających nieodpartą chęcią posiadania każdej nowo wydanej książki, z torbami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, mąż zapowiedział, że wystarczy mi tylko na chleb z masłem, ale jak tak dalej pójdzie to zostanie na sam chleb :-) ważne, że z cudowną książką

      Usuń
  9. "Mistrz" jeszcze nieczytany na półce stoi, więc może jego kontynuację i wtedy hurtem przeczytam? :)
    Albo może - wcześniej niż jest w planie - kontynuację "W imię miłości" poproszę :)
    Zresztą i tak plan jest taki, że czytać będzie co, więc wybrzydzać nie będę... popieram jedynie zdanie Kari - pójdziemy z torbami... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, Czarny Książę nie będzie kontynuacją Mistrza, będzie jego następcą. Literackim że tak powiem, nie personalnym (czy ktoś mnie rozumie? jestem nieco nieprzytomna po nocy z redakcją Ogrodu).

      Usuń
  10. Skoro "Czarny Książe" ma być godnym zastępcą "Mistrza", to jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam jak dotad widze tutaj tylko panie.(mam nadzieje ze nie jestem jedynym panem;-)) ja jestem za kontynuacja Mistrza ktorego przeczytalem z ciekawoscia. Teraz skupiam sie na serii poczekajkowej jedna juz za mna. A to wszystko wina mojej zony :-) ale szczerze nie zaluje warto czytac pani ksiazki.
    PS. Lekko sie je czyta i z przyjemnoscia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że Panowie wpadają z towarzyską wizytą. Ale cieszę się, że są, że czytają.
      :)

      Usuń
  12. Ja głosuję na "Czarnego księcia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście jestem za "Czarnym księciem" :) Od dawna mam ochotę na kolejną książkę w typie "Mistrza", więc to byłoby to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny Książę oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przeczytam każdą następną książkę spod Pani pióra. Jeżeli "Czarny książę" ma być równie przyciągający jak "Mistrz" - NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pytań, co by tu najpierw ulubiona Pisarka miała dla wiernych czytelników napisać;). No to może...Kasiu... oto jest odpowiedź.
    Czarny Książę („pikantny” kryminał)oczywiście,że jak najbardziej, przecież plany wydawnicze to nie przelewki;)
    i serial na podstawie "Sklepiku z Niespodzianką", bo kocham tę serię i obejrzałbym z największe przyjemnością.
    i film na podstawie "Bezdomnej" bo jakoś tak mam co do tego( ... )
    eee, nie da się wszystkiego na raz może @_@ ?
    eee, nie da rady jakoś szybciej pisać i do tego ta droga sprawdzania,poprawek ... no zwariować idzie, tyle czekania.
    (wiem,wiem, wiem, że chyba szaleju się napiłam że tak piszę ;) alboco,
    ale to silniejsze:D od strachu,że autorka opierniczy ;)
    "Zacisze Gosi"- nooo, cóś wspaniałego :)JUŻ CZEKAM!
    Pozdrawiam i o wybaczenie upraszam. Ale gdybyś była po tej stronie(W.F. czytaj wiernej fanki) też byś chciała wszystko na raz hihihi.
    Z ciepłymi uściskami Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrza przeczytałam jednym tchem w sobotnie popołudnie. I płakałam jak bóbr. Pierwszy raz płakałam nad książką. I potem płakałam nad śmiercią Aleksieja Dragonowa w Nadziei.
    Tak więc czekam na godnego następcę Mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. serial!!! tak mi się tęskni za "Sklepikiem z niespodzianką"

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłabym za kontynuacją "Mistrza", ponieważ chociaż minęło już trochę czasu jak skończyłam czytać książkę, to nadal nie mogę pogodzić się z takim zakończeniem, jak dla mnie to powinna powstać druga część, w której Raul jednak żyje....Może to tylko marzenie, ale może kiedyś jednak skusi się Pani na pociągnięcie tej historii dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Mistrz" mnie zauroczył, po paru dniach doszłam do siebie więc oczywiście "Czarny Książę" Proszę:)

    OdpowiedzUsuń