Co pisać, ja pytam, co pisać? (Oraz o Poziomkowej słów parę)

Mam pytanie do Was, drogie Czytelniczki i drodzy Czytelnicy. Otóż skończyłam całkiem przed chwilą "Ogród Kamili", wszystkie pilne redakcje i prace nad okładkami i wysłałam siebie na przymusowe wakacje. Ale chyba zaczynam mieć objawy pracoholizmu i... nosi mnie. Pomóżcie mi więc podjąć decyzję i powiedzcie co powinnam teraz pisać: czy "Czarnego Księcia", następcę "Mistrza" - jak jest to zgodne z moim planem wydawniczym, czy może (skoro jestem na wakacjach od pisania powieści) "Doktor Zosię i..." czyli serię książek dla dzieci, a może zupełnie coś innego, czyli... serial na podstawie "Sklepiku z Niespodzianką", albo film na podstawie "Bezdomnej"?
Oto jest pytanie.

Wprowadzam małe zmiany na Poziomkowej, które powinny się Wam spodobać, bo czynią ją interaktywną - taką bardziej Waszą, niż moją. Otóż w zakładkach poszczególnych serii będziecie mogły dodawać komentarze dotyczące tych serii. Pisać kilka słów o książkach, które Wam się podobały.
Powstanie też zakładka Konkursy, gdzie będziecie mogły podawać informacje o organizowanych przez Was, przez zaprzyjaźnione blogi, czy znalezionych w sieci konkursach, gdzie do wygrania są moje książki. To będzie ważna zakładka, bo ja całej blogosfery nie ogarniam, a książki do wygrania bardzo się przydają. Wpisy powinny zawierać na wstępie jaki to konkurs, przez kogo organizowany, co jest do wygrania i najważniejsze - czas trwania, dopiero na końcu link do strony.

Mam nadzieję, że nadal będziecie się dobrze bawić na tej stronie (i poza nią też).

Do przeczytania!

PS. W zakładce Aktualności mała zmiana. Ciekawe, czy ją wyłapiecie...