wtorek, 10 września 2013

A imię jej 40 i 4 czyli Wielki Konkurs Półeczkowy


Tak jak obiecałam dziś w ten niezwykły dla mnie dzień, przygotowałam dla Was niespodziankę: 10 książek dla 10 wiernych Czytelniczek. Zasady są proste: przez 10 dni przysyłajcie zdjęcia Waszych/moich półeczek na mail klubkejtm@wp.pl, z paroma zdaniami co Wam tam w duszy gra, ja będę je sukcesywnie umieszczała tutaj, na Poziomkowej. Macie czas na pstryknięcie fotki i wysłanie jej do północy do 20 września.

Tak więc do dzieła, moje Kochane!

22 komentarze:

  1. Kasiu, najlepsze życzenia urodzinowe.
    Wszelkiego spełnienia.
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak z innej strony - znowu zmiany w planie wydawniczym na 2014 rok? Mianowicie chodzi mi o serię z czarnym kotem ( Nie oddam dzieci) - zmiana tytułu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu. Panta rei.

      Tak serio: plan ma charakter orientacyjny. I dla mnie, i dla Wydawców, i dla Was. Jeśli te zmiany tak Was niepokoją, to ograniczę plan do najbliższych premier.

      Usuń
    2. E... to nie niepokój tylko moja trochę nieposkromiona ciekawość -:$

      Usuń
  3. Kochana Kasiu,
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, niekończącej się weny twórczej, cudownych pomysłów, kolejnych bestsellerów, pociechy z dzieci, wiele radości i uśmiechu, samych słonecznych dni oraz sukcesów !
    I w ogóle wszystkiego czego sobie życzysz, by spełniły się Twoje marzenia oraz by w końcu Twoje książki doczekały się ekranizacji !!!

    Całusy od całej naszej piątki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Miłości, spokoju, natchnienia i spełnienia jeszcze wielu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj,naj Pani Kasiu i oby miała Pani tysiące pomysłów na kolejne ksiazki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń... nie, to oklepane.Teraz będą życzenia, które sama chciałabym usłyszeć, bo między nami jest tydzień różnicy :) ten sam znak zodiaku, ten sam rocznik i chyba podobny charakter.
    Życzę Ci odpowiedzialnego a jednocześnie romantycznego faceta (nierealne?), więcej pieniędzy, masę miłości od całego świata, żadnej krytyki i ogólnie świętego spokoju....
    Managera życia prywatnego - takiego co się zajmie finansami, remontami, problemami i powie: "Rób to, co kochasz jak najlepiej jak potrafisz! Ja się zajmę resztą!"
    Dużo zdrowia - głównie psychicznego, bo szczęśliwy człowiek, to zdrowy człowiek.
    Mniej przyziemnych problemów typu przeciekający dach, brak funduszy na opał na zimę, co zrobić z kolejnym przybłąkanym psem, którego ktoś wyrzucił z auta, a którego nie ma gdzie ulokować, bo w domu nie ma już miejsca, a na wsi zżera kury i musi siedzieć w klatce...
    Złotego środka na wychowanie nastolatki/a przez samotną matkę.
    Dużo najlepiej bezzwrotnych dotacji unijnych na rozwój biznesu, byle się w końcu odważyć na złożenie wniosku...
    Jedno Ci się udało - z pasji zrobić źródło zarobku - i tego się trzymaj!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa życzy Ci egoizmu,a ja dorzucę nutkę romantyzmu-miłości,miłości ,miłości:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym szczegolnym dniu zycze Ci duzo zdrowia, nie ustajacej weny na kolejne ksiazki, pociechy z synow i wokol tylko dobrych ludzi oraz spelnienia kolejnych marzen! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się przyłączam do życzeń z okazji 18 urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam do życzeń, niech wszystko układa się zawsze po Pani myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też - trochę spóźniona - życzę Ci, Kasiu, spełniania swoich marzeń (no przecież już się spełniają, głupia...), wiary w ich spełnienie (no przecież Kasia ma tej wiary całe mnóstwo, durnoto!), szczęścia (no chyba się to szczęście uśmiechnęło do Kasi, co?). No i czego ja Ci mogę życzyć? Wiem! Żebyś nadal pozostała naszą Autor-Kasią. Żebyś się zmieniała wraz z nami, a jednocześnie żebyś pozostała niezmienną. Żebyś zawsze miała o czym pisać i żeby pozostał w Tobie taki pęd do pisania. A tak w ogóle to życzę Ci tego... czego sama sobie życzysz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam, moje kochane, za życzenia. Przepraszam, że nie osobno każdej z Was, ale jestem off line i nie mam stałego netu. Wpadam na krótko, piszę na szybko (i odbieram setki maili od Wydawców ws. Ogrodu, Ferrinu, Przepisu oraz innych takich).

    Raz jeszcze dziękuję! :*

    PS. Nikuś, jestem jednocześnie zupełnie inna, niż pięć lat temu i taka sama. Nie pytaj jak to możliwe, bo sama nie wiem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Ale gdzie te półeczki? Gdzie ;)) Ja mam tylko sztuk trzy w papierze i dwie na ekranie ;)))
    PS Jezu, Pani to się nie chwyci wirus o nazwie wypalenie zawodowe... Taka pasja pisania... No musze Panią w końcu złapać do mojej szuflady. Nie wiem jak, nie wiem kiedy, ale się zawzięłam, tak jak z Bezdomną - i miałam ksiażkę szczotkę miesiąc przed premierą ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chciałam się pochwalić - dziś mój mąż, który książek nie czytuje, nie kupuje i odczuwa wstręt zabrał dziś naszą córę do Empiku, bo dostali zadanie, że jak wrócę z pracy to chcę mieć Przepis do czytania :) No i mam :) Za chwilkę się zabieram do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już wynik tego czytania:
      http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2013/09/katarzyna-michalak-przepis-na-szczescie.html
      zapraszam w wolnej chwili :)

      Usuń
    2. Przeczytałam, kochana, Twoją recenzję, za którą bardzo Ci dziękuję i spieszę donieść, że o dalszych losach Danusi będzie osobna książka (Powrót do Wiśniowego Dworku). Ponieważ była to jedyna bohaterka, z którą jeszcze się nie żegnam, nie chciałam za bardzo spojlerować i wysłałam ją w przeszłość (gdy nie znała jeszcze Danki & Co), a nie w przyszłość. Okej? :)

      Usuń
  16. Powrót do Danusi bardzo mnie cieszy :) To ja nie wiem czemu nie "zakumałam", że to przeszłość? nie wiem, chyba zasugerowałam się pozostałymi przyszłościami... Ale już nie będę zmieniać recenzji - ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielu pomysłów na wspaniałe płyty i wszystkiego najlepszego :)))
    Niestety u mnie półeczki nie ma- ja korzystam ze zbiorów biblioteki i mam szczęście, że tam mogę znaleźć Twoje książki( choć wszystkich tytułów jeszcze nie ma):))) Ciekawość do tych przepisów mnie pożera hihi .....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń