niedziela, 25 sierpnia 2013

And the winner is...


PUNKTACJA


Martyna Bryś - 29
Weronka - 19
Sorbeta - 19
Recenzje Kiti - 17
Paulina Kwiatkowska - 16
Sylwik - 14
Palomka89 - 9
Jasmin - 9
Elen U - 8
Ejotek - 8
FC Zuzia - 3
Katarzyna Z - 1 punkt

Ponieważ Sorbeta i Weronka otrzymały jednakową ilość punktów, o dwie minuty wygrała Weronka :)) i to ona zajmuje drugie miejsce, zaraz po bezkonkurencyjnej Martynie Bryś. Serdecznie wszystkim, nie tylko zwyciężczyniom, gratuluję i proszę Martynę oraz Weronkę o wysłanie adresów, na który polecą paczuszki, do pani Anny Zemanek a.zemanek@wydawnictwoliterackie.pl
Sorbetę też proszę o adres, bo t a k i e trzecie miejsce również trzeba nagrodzić!

15 komentarzy:

  1. Serdecznie wszystkim gratuluję! Tak bardzo się cieszę, że aż nie wiem, co napisać :) :) :) Pani Kasiu, mam nadzieję, że wymarzone książeczki będą z dedykacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wielkie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom! :D A sobie sama się dziwię że tak dużo zapamiętałam po tak długim czasie XD Na pytanie o Stefana Pluja odpowiedź znałam, ale niestety internet tak mulił że szok ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu godziny było ponad 1000 wejść! Ja sama w pewnym momencie nie mogłam się dostać na własnego bloga, a raz blogger mnie poinformował, że taki blog w ogóle nie istnieje! Przyznam, że się lekko skonsternowałam...

      Usuń
    2. No tak, jak taki ruch z takim natężeniem to się nie dziwię, że Blogger wysiadł :D

      Usuń
  4. Gratuluję Dziewczyny!!! Ja z pewnością nawet gdyby Junior mnie nie znokautował to tak wielu punków bym nie zdobyła :-).Pełen podziw..Pani Kasiu pomysł konkursu był świetny. Pozdrawiam i słonecznego popołudnia wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wszystkim gratuluję! I bardzo bardzo bardzo się cieszę! :-)
    Rany, ale fajnie!! :-))) Normalnie chce mi się skakać z radości :-)
    Dziękuję bardzo Pani Kasiu i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jeżeli jest to możliwe, to bardzo proszę Pani Kasiu o dedykację dla mnie, będę miała wspaniałą pamiątkę :-)Z góry dziękuję!

      Usuń
  6. Rzeczywiście pytania były trudne, może nawet za trudne, ale gdy podpowiedziałam, że są podchwytliwe i niejednoznaczne, dałyście świetnie radę. Jestem ze wszystkich uczestniczek bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! zwłaszcza liderce!
    aż 8... no proszę... a byłam tylko w środkowej części, bo na początku absorbowało dziecko a potem poszłam spać... piękny wynik zważywszy też na działanie serwera i pamięć, bo dawno czytałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom i jeszcze raz dziękuje za wspaniałą zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje dla zwyciężczyń :) Żałuję, że nie mogłam wziąć udziału :( Niestety zbrakło czasu, czego się obawiałam, i nie mogłam wejść w godzinach quizu do sieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko kochana!!!!!!, ależ się ucieszyłam i jestem ogromnie zaskoczona swym miejscem w konkursie, nie spodziewałam się , a tu taka niespodzianka :))).Gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń