wtorek, 9 lipca 2013

"Najmłodsza" już w sprzedaży!

Całkiem niedawno ogłaszałam dokładnie to samo: "moją najmłodszą już można kupić", lecz wtedy chodziło o "Bezdomną", teraz zaś o "W imię miłości", znane Wam do tej pory jako "Jabłoniowe Wzgórze". Wygląda na to, że jestem wielodzietna. Multidzietna i bardzo dobrze, bo uwielbiam dzieci. Tych dwunożnych mogłabym mieć równie wiele co książkowych, ale... nie wyszło. Nadrabiam więc opowieściami o dzieciach.

Jak o tej powieści pisze Wydawca?

Od czasów „Ani z Zielonego Wzgórza” nie było tak wzruszającej książki!
Trzymająca w napięciu historia o poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi, potrzebie bycia kochanym, tęsknocie za prawdziwą rodziną i o tym, że cuda się zdarzają.

Edward, właściciel pięknego starego domu na Jabłoniowym Wzgórzu, nie przeczuwa rewolucji, która nagle nastąpi w jego życiu. Rewolucja ma na imię Ania, ma dziesięć lat i właśnie straciła wszystko… Tajemnica z przeszłości zmusi mężczyznę do postawienia pytań o to, co naprawdę jest ważne i czy w jego życiu jest miejsce na rodzinę. Książka zaskoczy bogactwem emocji i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Ogromna ilość wzruszeń gwarantowana!

Tak więc zapraszam TUTAJ.

Na koniec dodam coś, co bardzo mnie cieszy: "Bezdomna" wróciła na listy bestsellerów (czy może raczej trzyma się nadal w pierwszej dwudziestce). Znaczy to, że jest potrzebna. Po prostu jest potrzebna. Dziękuję za piękne maile, które dostaję i... do przeczytania!

26 komentarzy:

  1. Kasia, ledwo co udało mi się zdobyć "Bezdomną", którą czytałam z wypiekami na twarzy i łzami w oczach, a Ty już z kolejną dziecinką wyskakujesz! I co ja mam teraz zrobić, kiedy muszę ją mieć, a nie mam jak jej mieć? Dramat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łam się! Pewnie jakiś konkurs recenzjowy Wydawca ogłosi. :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że już niedługo trafi w moje łapki ;) Nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się cieszę, że już twoje kolejne dzieło ujrzy niebawem światło dzienne. Mam nadzieję, że niedługo i ja poznam emocjonujące przygódy Ani.

    OdpowiedzUsuń
  4. chcesz mnie pogrzebać, tą zapowiedzią? Widzialąm dziś "Bezdomną" u mnie w księgarni - polecałam Pani Księgarniowej :))


    A teraz już myślę o "W imię miłości" tytuł i opis... grrr. Czy pisałam, że Cię nie lubię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tego mi jeszcze nie pisałaś. A nie lubisz? ;D

      Usuń
    2. zobaczę jak przeczytam, jak znowu mi dasz po pysku... to się zastanowię nad lubieniem. Pani z WL obiecała jutro wysyłkę, a Ty masz priorytet, więc jak tylko przyjdzie biorę się do czytania :D wszystko pójdzie w kąt.
      Od razu Ci powiem, że mam nadzieję się wzruszyć i popłakać :P
      Tytuł bardzo mi się podoba, okładka... poprzednia była jesienna i ciepła(kocham zielenie i takie morskości), ale wydajesz w lecie, a ta nowa jest taka ciepła, spopielały róż, elegancja, nobliwość.
      Kaś!! cholender ja się doczekać nie mogę!!!!

      Usuń
    3. Ej czy ja Ci kiedykolwiek dałam po pysku za czytanie moich książek?! O_O
      :)))

      Usuń
    4. Dałaś mi po pysku KSIĄŻKAMI :)

      Usuń
    5. Nie przypominam sobie, bym komukolwiek przylała książką. Ale okej, okej, wiemy, że chodzi o psychiczną demolkę. No nie wiem, nie wiem, jak to będzie z "najmłodszą"...

      Usuń
  5. Te Pani książki to jak grzyby po deszczu rosną! Ale to dobrze, bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakująco dobra wiadomość ! Okazuje się że jednak pani "nowe dziecko" pojedzie ze mną na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mnie zaskoczyła ta wiadomość.... miałam troszkę obowiążków na głowie i nie śledziłam aż tak dokładnie pojawianie się nowości proszę... nie zdążyłam jeszcze Bezdomnej przeczytać(odkopuję się z recenzyjnych książek i niedługo powinno być luźniej), a tu już nowa dziecina :) muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna wiadomość!
    Jestem pewna, że podbije serca wielu czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kończę czytać Lidzię (jak zwykle - WOW!), ale już nie mogę się doczekać na najmłodszą :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, szybciej piszę, nie Wy czytacie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie nadążam:) Dopiero skończyłam "Bezdomną", a tu już coś nowego. Tak trzymać Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tradycyjnie.Pisz Kasiu, pisz.Cieszę się,choć na książkę muszę cierpliwie poczekać.Jakoś czuję,że Ania,będzie mi bliska...Pozdrawiam ciepło Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  13. w sam raz dla mnie ...wiem ze jesli wezme Twoja ksiazke to moc wzruszen mam gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno jest świetna, tak jak inne Twoje książki :)
    Mam nadzieję, że będę mogła kiedyś ją zrecenzować- naczytane.blog.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka dziś zawitała w moje progi i już zabrałam się za jej czytanie:)
    Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że to Pani najnowsza pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytana, rewelacyjna, więcej takich przemyślanych książek poproszę! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Pani autorstwa, ale wszystkie kuszą. Jestem jednak wniebowzięta, bo "W imię miłości" zawitało do mnie, więc niebawem zabieram się za lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba jestem jakaś głupia, bo nie wiem skąd wziąć książkę przed premierą, a chciałabym już przeczytać!

    OdpowiedzUsuń