wtorek, 15 stycznia 2013

"Dlaczego Ty powinnaś wygrać Mistrza" oraz wszystkie stworzenia duże i małe

Cześć, dawno mnie tu nie było, ale jak zwykle lewituję duchowo i mentalnie w innej czasoprzestrzeni. Powiem krótko:

"Mistrza" wygrali
1. AiraArt
2. MTS
3. Małgosia
4. Puszka
5. Z pasją
6. Binola
7. Paula Klich
8. Berezka
9. Sagamilka
10. Natalia Lena
Gratuluję, kochani. Podajcie swoje namiary tutaj: czytelnicy@wydawnictwofilia.pl z dopiskiem "Dlaczego ja?". :) Dodam, że do 5 egzemplarzy od Wydawcy dorzuciłam do puli nagród swoje 5, bo... no bo mnie ujęliście uzasadnieniami. Gdybym mogła, to wysłałabym "Mistrza" wszystkim...

Ode mnie obiecany egzemplarz otrzymuje Ejotek, proszę Cię o adres do wysyłki.

Teraz zaś dawno oczekiwany konkurs na najfajniejszego, najpiękniejszego, najmilszego, najbardziej uroczego czworonożnego lub skrzydlatego przyjaciela. 
Dziewczyny (i chłopaki) chyba każdy z nas miał kiedyś zwierzątko (lub całkiem pokaźnych rozmiarów zwierzę), które kochał. Poproszę o zdjęcia (1 szt.) Waszych przyjaciół i - koniecznie! - historie z nimi związane. Przysyłajcie je tutaj: wydawnictwo.kontakt@webpark.pl do końca stycznia br. Przypominam: jedno zdjęcie i jedna historia! Najlepiej z dopiskiem "mój przyjaciel", żeby łatwiej było Wydawcy z zalewu korespondencji wyłuskać Wasze konkursowe zgłoszenia.
Do wygrania będzie - uwaga, uwaga! - komplet serii kokardkowej (Bogusia, Adela i Lidka). Myślę, że nagroda bardzo sympatyczna, godna tematu, bo jak wiecie wszystkie bohaterki Sklepiku z Niespodzianką kochały zwierzęta.

Uwaga: pilnujcie prawidłowych maili! Jeden jest do Wydawnictwa Filia, drugi do mnie!

Na koniec zdjęcie mojej owczarki Nesi. Neniu, byłaś naukochańszym psem na świecie...


39 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców i życzę mega wrażeń podczas czytania ,,Mistrza''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarom, i po cichutku liczę na to że być może następnym razem to do mnie uśmiechnie się los ( Pani Kasia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jaaaaa! :) i ja też? ale super, normalnie jak przeczytałam 10tkę to mi emocje opadły, zjeżdżam myszą niżej... a tu Ejotek - dziękuję serdecznie Kejt Em :)
    czy ja adres też na wydawnictwofilia?

    ale urocza psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail wysłany :)
      czworonoga odpuszczam, nie posiadam :(

      Usuń
    2. A już myślałam, że tylko ja nie uzwierzęcona :)
      Uroczy psiak :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wyślij swoje dane na adres: czytelnicy@wydawnictwofilia.pl

      Usuń
  5. Również gratuluję kochane! Boże Nesia jaka śliczna szkoda,że jej
    już nie ma..
    To co mogę wysyłać fotkę mojej ukochanej Maciupki?? :)) Ale fajnieeee!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :o) Sama nie mogę się doczekać Mistrza, zaczynam już przebierać kopytkami z niecierpliwości.

    Psiunio piękny. Zresztą, dla mnie wszystkie psiaki są najpiękniejsze i najukochańsze. Moje Szczęście mawia: "Dobrze, że nie mamy warunków na zwierzaki, bo mielibyśmy w domu schronisko". Hm.. no nie zaprzeczę - coś w tym jest (jako że uwielbiam mieć zwierzaki w domciu, a aktualnie nie możemy mieć psiaka, wymyśliliśmy ostatnio królika...).

    Na pewno przedstawię Wam moją sunię - amstaffkę wielu imion ;o) Dobrze, że ma w książeczce wpisane, że to amstaff jest, bo poza tym i, powiedzmy, wyglądem, nic nie wskazuje na to, że to groźny pies jest :D Szkoda tylko, że muszę się ograniczyć do jednego zdjęcia. To będzie ciężki wybór, bo o niej można by stworzyć cały album :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha ja tylko tak się zapytam czy ta historia może być normalnie w treści maila? i zdjęcie jako załącznik bo ja mam jakiś dziwny program do pisania i nie każdy może go otworzyć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie może być w treści maila a zdjęcie jako załącznik. Poradzę sobie. :)

      Usuń
  8. Ale się cieszę, dziękuję dziękuję bardzo :)

    Psiak cudny. Też mam owczarka, ale teraz to już jest w kwieciu wieku, ma prawie osiem lat, ale kiedyś też była z niej taka milusia kulka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Huuuuuurrrrrraaaaaaa!!!!!! Ale się cieszę!!!!!!! Dziękuję!!!! Dziękuję!!!! Dziękuję!!!! Jestem gotowa przyznać, że prawdziwa ze mnie szczęściara, choć nigdy tak o sobie nie myślałam! Ale radość!!! Chyba dzisiaj nie zasnę!!! :) :) :) Już teraz mi ciśnienie skoczyło, a jak "Mistrzunio" przyleci, to przy lekturze, dla odmiany, melisa będzie potrzebna, zamiast kawy. :) Jejku! Kilka razy się upewniałam i naprawdę jestem na liście! Dziękuję!
    PS. Nesia przesłodka, to takie przykre, że nasi ulubieńcy żyją tak krótko i tak szybko trzeba się z Nimi żegnać. :( A czas płynie jak szalony. Nie chcę nawet myśleć, że Gucio, który wczoraj był głupawym szczeniaczkiem, dziś ma już 5 lat...

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIĘKUJĘ!!! :D:D:D No to teraz do pracy nie idę, tylko staję w oknie i wypatruję listonosza...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wszystkim :) Konkurs jak dla mnie był wyjątkowo trudny, więc podwójnie.

    Śliczna piesia, faktycznie szkoda jej.

    Ja swoje zwierzaki oczywiście wyślę, tylko którego O_o?
    Siedem kotów do wyboru to nie przelewki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Wszystkim zwycięzcom:)

    W dalszym ciągu mam problemy z odnalezieniem się tutaj dlatego tak mało bywam.
    Pozdrawiam serdecznie z Nowej Soli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, ale staram się odnaleźć.

      ps. gratuluję zwycięzcom :)

      ps2. Pani Kasiu, kiedy będzie Pani w Warszawie? Może na tegorocznych targach książki? Było by fajnie móc się z Panią spotkać i zdobyć autograf. Tylko raz widziałam Panią na żywo - na targach książki w Warszawie właśnie - lata temu na stanowisku Albatrosa promowała Pani swoje pierwsze dziecko "Poczekajkę" i opowiadała Pani jednej czytelniczce o książce i o napisanych już 11 innych (jeśli jeszcze dobrze pamiętam liczbę) :) Do dziś żałuję, że nie skorzystałam wtedy z okazji i nie zdobyłam autografu :/

      Usuń
  13. Gratuluję wybranym osobom ^^
    I życzę od razu przyjemności z lektury :)

    Hmmm zdjęcie czworonoga... będę musiała poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwycięzcom :) "Całe szczęście" w trakcie sesji mam mnóstwo do czytania, a i ostatnio Kroniki Ferrinu zakupiłam, to mimo wszystko bardzo nie cierpię ;) Jeszcze raz gratulacje! A pożyczy ktoś jak przeczyta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję przepięknie i gorąco! To ja już szykuję koc, ulubiony kubek i zieloną herbatę z nutą pomarańczy i lotosu, i oczekuję na wizytę ,,Mistrza" ;)
    Konkurs ze zwierzakiem, mimo cudnych nagród, pozostawię innym - mam co prawda swoją puchata kocią kuleczkę, niedawno przygarniętą, o przepięknych oczach, ale my dopiero zaczynamy pracować na swoje wspomnienia i historie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiła mi pani piękną niespodziankę :) Dziękuję :) Psinka jest przesłodka, przypomina mi mojego Largo, o którym niedawno pisałam (http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/2013/01/my-boy.html)
    A tymczasem biorę się za skrobanie maila z danymi wysyłkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję... Kasiu, masz źle podpięte linki do "Mistrza" i "Lidki" w prawym górnym rogu bloga... Może to błąd? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranym :)
    I kolejny smakowity konkursik, hoho. Szkoda, że nie mam żadnego zwierzaczka, żeby się pochwalić, nawet historii nie mam. Trudno. Mam za to obie części kokardkowe i w Lidkę też się na pewno zaopatrzę :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wierzę!!! Wygrałam !!! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie udało. Gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje ! To ja czekam na recenzje, może moja biblioteka będzie "Mistrzowska", bo na razie tylko serię Poczekajkową zdobyłam...
    Pozdrawiam cieplutko, choć zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwycięzcom.
    Życzę przyjemnego świętowania podczas lektury"Mistrza".
    Pozdrawiam ciepło.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przede wszystkim serdecznie gratuluję szczęśliwcom, poczytałam uzasadnienia i wcale się nie dziwię, że pani Kasia poczuła, że musi zwiększyć pulę nagród :-)

    Nowy konkurs jest świetny. Serii z kokardką jeszcze wcale nie znam a tu do zdobycia jest cała, calusieńka :-) I można pisać o ukochanych zwierzętach, cudownie :-)

    Aż serce ściska, gdy się czyta, że już nie ma tego pięknego psiaka. Aż boję się myśleć, że któregoś dnia i ja będę musiała zmierzyć się z takim rozstaniem...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo, bardzo dziękuję! Cieszę się ogromnie. Mąż dumny:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję zwycięzcom a sama popłakuje, tak marzyłam o książce z autografem:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie wzięłam w ręce naszego Mistrza..skakałam z radości jak mała dziewczynka dobrze,że nią nie jestem ponieważ jest to lektura dla troszkę starszych czytelników..;)) Obwąchałam, pogładziła a teraz się wpatruję urzeczona..:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu, kochana! Dziękuję za Mistrzunia! :) Spędzimy dziś sobie miłą nockę ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. A dzisiaj w zapowiedziach w empiku ...

    http://www.empik.com/sklepik-z-niespodzianka-lidka-michalak-katarzyna,p1064355390,ksiazka-p


    już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Wygranym. :)
    Właśnie zakończyłam lekturę "Mistrza". Pani Kasiu z pewnością to bedzie bestseller!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdy przeczytałam wpis, ze wygrałam, nie mogłam opanować radości. Dziękuję!!! Dziś już jestem po lekturze i nie mogę ochłonąć z emocji!
    Tak jak napisałam na blogu:
    Dziewczyny:
    "Mistrza" musicie koniecznie przeczytać. Tej książki, po prostu nie można przegapić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń