No i jaki macie pomysł?

Cześć, kochane Czytelniczki oraz goście.
Nie ma mnie.
To znaczy gdzieś jestem, ale nie tutaj. (Czy ktoś coś z tego rozumie?).
W związku z tym dziś będzie krótko i na temat: ma któraś z Was pomysł na następne quizy? Muszę Wam powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem stopnia trudności dotychczasowych i mam ochotę na więcej. To znaczy chcę więcej organizować i obserwować, bo jestem za cienka na wzięcie udziału. ;) Pewnie dlatego, że po napisaniu książki totalnie się odcinam od treści i blokuję, by móc pisać coś zupełnie innego, o innych bohaterach, z innymi wątkami, w innym miejscu. No i emocje. Emocje też muszę wyciszyć.
Ale spoko, Wy nadrabiacie!
Proszę więc o Wasze pomysły. Nie tylko na następne quizy, ale i na wszystko. Z pomysłem na życie, czy szczęście włącznie.

PS. Ukrywam się z powodu tego, jak zakończyłam "Sklepik z Niespodzianką. Adela", bo chcecie mnie za to ścigać! ;D