czwartek, 5 lipca 2012

Przypominam, że już w sobotę... QUIZ! Co wiesz o... serii owocowej?

Dziewczyny, bawimy się po raz drugi. To znaczy Wy się bawicie, ja podziwiam, bo normalnie kopara mi opadła przy poprzednim Quizie, Poczekajkowym, gdy czytałam pytania i odpowiedzi. Naprawdę dałyście czadu! Na niektóre pytania JA nie znałam odpowiedzi! Przypominam, że startujemy w sobotę wieczorem, a kończymy w poniedziałek o 22 (dwie godz. wcześniej, niż w zapowiedziach, bo mogę odpaść przed północą). Szczegółowe zasady doczytajcie w Quizie poczekajkowym (przypomnę je jeszcze).
Do przeczytania więc, do soboty.


9 komentarzy:

  1. zatem do soboty :)
    serię owocową czytałam całą, więc mam nadzieję, że tym razem będę miała okazję się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana seria :) "Rok w Poziomce",to była moja pierwsza, przeczytana książka Pani autorstwa :) Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, uwielbiam serię owocową, szczególnie "Rok w Poziomce", ale nie będę mogła wziąć udziału w quizie :( Wyjeżdżam na całe dwa tygodnie, bez dostępu do internetu :(
    Ale życzę fajnej zabawy, poprzedni quiz był super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze... A ja od dziś zaczynam dwutygodniowy urlopik i będę odcięta od internetu :o( chyba że na środku jeziora wystawię rękę do nieba i złapię w telefon trochę sieci ;o)

    Powodzenia Wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam :) Serie owocową akurat przeczytałam całą:) A ostatnio skończyłam "Nadzieję"-zakochałam się!! Kasiu To Twoja najlepsza książka- chce takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam i przytupuję z niecierpliwości:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ssuuuuuper, już nie mogę się doczekać:) zdecydowanie, biorę udział:D
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ssuuuuuper, już nie mogę się doczekać:) zdecydowanie, biorę udział:D
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak z innej bajki :) Nadzieja jest cudowna!! do tego zakończenie którego o dziwo się nie spodziewałam.. tylko malutki minusik.. Starł mi się już złoty napis z okładki.. :( a i w empiku słabo wyeksponowana

    OdpowiedzUsuń