poniedziałek, 4 czerwca 2012

Top20 Recenzentek :)

Słuchajcie, czytajcie, kolejny wysyp "Nadziei"!
Z parudziesięciu osób, które zgłosiły się po egzemplarze recenzenckie mój zacny Wydawca wyśle 20 książek do niżej wymienionych:
 
  
 
Bujaczek
Tala
Anek
Al
A.nitka
Agaaa006
Archer
Diunam
Ewa M
Barbara
Lena173 
Mammamisia
Madziula
Ola123
Kasia M
Ania
Naila
Sylwia 85
Blair
Książkowe zauroczenie
Bardzo proszę, żeby drogie Top20 Recenzentki wysłały do pani Marysi z Termedia mail z adresem wysyłki: kontakt@ksiazkanadzieja.pl
Przypominam Wam również, że tym, które zamieszczą recenzje "Nadziei" na swoich blogach lub portalach książkowych, wyślę w następnej kolejności "Sklepik z Niespodzianką. Adelę" oczywiście przedpremierowo.
 
No, Kochane, gratuluję i miłego czytania.
Tym, które nie dostały się do niniejszej Top20 zaręczam, że takich okazji będzie jeszcze co niemiara! 
 
PS. Nie wiem, co się dzieje z tym bloggerem, rozsypał mi cały post... :/ I chyba okulary muszę załączyć...

43 komentarze:

  1. AAAAAAAAAAA! Dziękuję, dziękuję, dziękuję, itd. itp :D

    Mail z adresem już wysłany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, mnie chyba na prawdę szczęście nie lubi =.= No nic, to teraz poczekam sobie do premiery i popędzę do księgarni po książkę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak podekscytowana, że gdyby nie fakt, że mieszkam w Gdańsku, to osobiście podreptałabym po książkę, by już ją mieć i móc ją już czytać. Ciekawość mnie zjada potwornie. Nie mogę się doczekać "nowych gości"- Lidki i Aleksa.
    Dane wysłane, więc pozostaje mi tylko czekać. A cierpliwość nie jest moją mocną stroną :))
    Pozdrawiam cieplutko w tak zimny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety los się do mnie nie uśmiechnął :/ może innym razem.
    Gratuluję "wybranym" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wybranym 20 osobom ^^
    Mam nadzieję, że każda z nich będzie równie szczęśliwa jak ja, kiedy w ostatnim poście padło również na mnie ^^

    Teraz czekam jedynie na "Nadzieję", aby czym prędzej rozpocząć lekturę ^^ Też nie możecie się doczekać???? :)))
    I mam wielką nadzieję, że uda mi się napisać recenzję przedpremierowo, gdyż po "Sklepiku z Niespodzianką. Bogusia" siedzę jak bomba zegarowa w oczekiwaniu na kontynuację - Adelę ^^

    PS. Mi się ostatnio też coś z bloggerem wyprawia... wczoraj wmawiał mi, że mój blog nie istnieje... że nie ma takiego konta... a ja odchodziłam od zmysłów.. dosłownie...

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośniczka myślisz że Adela też nam może się dostać? Ja wygrałam w tym samym konkursie co Ty :) Ale myślałam, ze Adela dostanie się tylko Top 20. Jak to jest Pani Kasiu?

      Usuń
    2. Dziewczyny z Top20 dostaną Adelę pod warunkiem że napiszą recenzję Nadziei - to było jasno zapowiedziane.
      A oprócz Top20, które dostaną książki od Wydawcy, ja mam przecież własne egzemplarze...

      Usuń
    3. :))) To lecę czytać :) Jest pani niesamowitą osobą pani Kasiu :)

      Usuń
  6. A ja przepasowałam zapisy..gapa ze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu bardzo bardzo się cieszę.Miałam wielką nadzieję. Dzisiaj to juz mogą druga wygrana książka.Kocham książki! Tak bardzo się cieszę! Zapowiedź wspaniała i już nie mogę się doczekać kiedy ja przeczytam.
    Serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję osobom, które wygrały. Jestem ogromnie szczęśliwa, że znalazłam się w tej dwudziestce i już nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za "Nadzieję". Na osłodę oczekiwania, mam "Grę o Ferrin", którą ostatnio kupiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wybranych... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A do mnie Pani sama napisała :D
    Wyobraź sobie droga Kasiu moją radość na widok maila :D Teraz tylko czekam aż dostanę ją w swoje łapki i będę czytaaaaać :*

    Taka niespodzianka i dwa zdane egzaminy skutecznie poprawiły mi humor ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się ciesze bo Irenka mi pożyczy "Nadzieję" :) :) :) Juz się nie moge doczekac kolejnej twojej ksiązki Kasiu:)

      Usuń
  11. Gratuluję, Szczęściary! Niestety, mi jakoś szczęście ostatnio w niczym nie dopisuje.. Jakaś totalna klapa po całej linii. Ale mam nadzieję, że ta zła passa się ode mnie niedługo odwróci :o]
    Pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranym:). Może uda mi się wygrać innym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wybrańcom.:) Ale smutno mi przeokropnie bo takiej właśnie książki potrzebuję aby z nadzieją rozpocząć nowy etap w swoim życiu....

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam i padłam, a w sumie krzyknęłam (aż współlokatorka popukała się po głowie w dość wymownym geście :D).

    Dziękuję bardzo, bardzo mocno. Już wysyłam maila i czekam z niecierpliwością :) Będę miała cudowne oderwanie się od sesjowej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam bardzo mnie się wydaje czy Ja jestem w tej 20-tce ???? Bo nie wiem czy powinnam się cieszyć ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaaaaał:):):) Jestem przeszczęśliwa. Dziękuję za wszystko. Mam dziś naprawdę super dzień. Z wrażenia chyba nie zasnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jejku, ale cudnie!!! Krzyknęłam tak z radości, że pewnie wszyscy sąsiedzi już wiedzą ;) Bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaa czuję się jak wygrana!!! Pierwszy raz dostanę coś i to w dodatku Kasiną książkę juhuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się niezmiernie z możliwości zrecenzowania "Nadziei". To wyróżnienie jest dla mnie sporą niespodzianką :D Czeka mnie miły przerywnik w intensywnej nauce do egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulejszyns dziewczyny :) tylko niech te recenzje pozytywne będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Wszystkich Wygranych Psychoo-nadziejo-fanek :D Dobrze że na liście widzę dwa znane nicki - może zechcą się ulitować i pożyczyć swój nowo wygrany skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to złapałam oddech, to mogę sedecznie podziękować.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu!
    Ty jesteś jak błyskawica.Przesyłka dotarła,Ślicznie dziękuję.Pozdrowionka!LECĘ CZYTAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  24. To jednak jestem Ja wśród szczęściarzy!!! Nie wiem co powiedzieć:)(: dostanę książeczkę i to jeszcze Czyją??? Mojej ulubionej autorki!!! Dziękuję!!! :):)
    Kiedy już tylko przeczytam naskrobię parę zdań na temat wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkim serdecznie gratuluję :) Czekam na Wasze recenzje, bo jestem bardzo ciekawa tej książki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogromna szkoda, że dopiero zaczynam recenzować pomimo doświadczenia w pisaniu i że dopiero teraz znalazłam tego bloga. Bardzo bym chciała przeczytać "Nadzieję", bo po fragmencie udostępnionym na stronie bardzo chcę wiedzieć od czego ucieka bohaterka. Świetnie się zapowiada.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Angelika z http://zrecenzujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu wiesz jak poprawić humor chorej ;) Buziaków moc i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wewcyny, cieszę się Waszą radością, dziękuję za dobre słowa, polecam się na przyszłość. ;)

    Te z Was, które nie wygrały, proszę, by brały udział w następnych konkursach. Czasem wygrywają wszystkie uczestniczki (patrz: Kąkórs :D) i śmiem twierdzić, że trudno w końcu którejś z moich książek z dedykacją nie otrzymać.

    Już dziś zapowiadam Wielki Konkurs Recenzjowy oraz Słodki Konkurs z Niespodzianką, będą do rozdania jeszcze cieplutkie książki prosto z drukarni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zwycięzcom! Zazdroszczę Wam dziewczyny i z niecierpliwością czekam na Wasze recenzje :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bozsze!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAA - Ania to ja!!!!! A ja zawsze aploch występuję i w życiu bym nie pomyślała że to ja!!!! Kasiu dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. O jej. Dlaczego ten komentarz jest "Ania" to nie wiem - potem się zastanowię. Lecę wysyłać maila!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nadal w to nie wierzę! ;-) Jestem w szoku! Myślałam, że to tylko moje wyobrażenie:-) Ale to prawda! Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-) Prawie 30 na karku, a ja z radości podskakuje jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już się nie mogę doczekać! Ależ jestem niecierpliwa ;-) Listonosz chyba celowo mnie unika ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. http://ksiazkowakrainalagodnosci.blogspot.com/
    To moje młodziutkie dziecko :) Na razie świeżaczek, ale na pewno znajdzie się tu recenzja Nadziei :) Powoli się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O RETY JEST PANI WSPANIAŁA , GDYBYM MOGŁA TO BYM PANIĄ UŚCISKAŁA, JESTEM JEDNA Z TYCH TOP 20:):):):):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lepiej pisz, kochana, czym prędzej do Wydawcy, bo tam na Twój adres doczekać się nie mogą.

      Usuń
  36. Książka wczoraj doszła! Już się za nią zabrałam i po raz kolejny zostałam oczarowana! Ślicznie dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń