Wywiad z niejaką Kejt Em by Piter Murphy

Jeżeli ktoś czegoś jeszcze o mnie nie wiedział, to po tym wywiadzie wie wszystko. No, prawie wszystko. Właściwie to trochę mniej, niż wszystko, ale odrobinę mniej. Żartuję. Jeszcze sporo zostało do odkrycia. Link do wywiadu jest tutaj:

WYWIAD

Podzielę się z Wami (przy okazji, bo nie mam pomysłu, gdzie wpisywać takie "kwiatki") pewną anegdotą. Jak niektóre z Czytelniczek wiedzą "Rok w Poziomce" miał być powieścią autobiograficzną, ale stwierdziłam, że przygody Ewy - i ona sama - są ciekawsze. A może nie dojrzałam jeszcze do autobiografii...? Parę jednak wątków z mojego życia w tej książce umieściłam. Zabawne jest to, że uwagi Redaktorów typu "to mało prawdopodobne", "to w prawdziwym życiu nie mogło się zdarzyć" dotyczą tego, co naprawdę miało miejsce! Zawsze mówiłam, że życie przerasta wszelką fikcję literacką. A mi buzia się śmieje, gdy czytam dopisek "to nieprawdopodobne" przy epizodzie, którego byłam świadkiem, czy uczestniczką. Ciekawe, czy odgadniecie, które to były?