niedziela, 28 sierpnia 2011

ABC u Sabinki...

Sabinka wymyśliła bardzo ciekawą zabawę i poprosiła mnie o pomoc w inauguracji, a że ja do zabaw, szczególnie na blogach Przyjaciół jestem chętna i króliczkiem doświadczalnym być lubię... (szkoda, że nie króliczkiem Playboya, ale który playboy by mnie chciał?). Teraz macie Kejt Em jak na widelcu. Prawda, cała prawda i tylko prawda. I zdjęcia sprzed lat. Sabiniu, dziękuję, słowa-klucze dały mi do myślenia!
http://sabinkat1.blogspot.com/2011/08/abc-katarzyny-michalak.html

A przy okazji testuję wklejanie linków...

10 komentarzy:

  1. Zdjęcia mi się podobają :D Andrzej do Ciebie podoby teraz ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabinko, jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!!!
    Alfabet Kasi - rewelacyjny!!!!!!!!!!
    Nie wiem jak napisać, że mi się tak podobało, że nie wiem co napisać. Wiedźmy rozumiom :)
    Wiedźwanna ma problem z opisaniem wrażeń ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziękuję, dziękuję. :)
    Wiedźmaniu, rozumiom. :))
    Dzięki Sabince przypomniałam sobie alfabet. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i zakodowałam ;D
    Ciekawe ilu z nas wykorzysta tą wiedzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabinko i Kasiu!Rewelacyjnie się czyta to Wasze ABC...AutorKasia staje się jeszcze bliższa każdemu,kto ten wywiad przeczyta...A zdjęcia są super- Patryś ma genialną minę,a Andrzejek, tak słodko wtulony...

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Kasiu, widać na ostatnim zdjęciu, jak bardzo jesteś szczęśliwa,może to zabrzmi dwuznacznie,ale nie mogę oderwać od Ciebie oczu...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bujaczku, już się boję... ;)

    Małgosiu, fakt, naprawdę jestem szczęśliwa. Patiś minę zrobił odjazdową i pomyślałam, że to zdjęcie pasuje bardziej, niż wszystkie uśmiechnięte.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee... No nie ma czego się bać ;) Choć może troszkę ;D

    OdpowiedzUsuń